רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 6 באוגוסט 2017

אזולאי לדרעי: חכם שלום הורה לי לפטר את דודו עמאר - דרעי לאזולאי: אם אתה מפטר אותו אני מפטר אותך מיד - אזולאי: אבל חכם שלום הזהיר אותי אחרת ייצא נגד - דרעי לאזולאי: אני בעל הבית וקובע אתה וחכם שלום יכולים לעוף מיד מש"ס

בינתיים הוא לא פוטר מפני שדרעי מבקש להוכיח כי הוא בעל הבית וחכם שלום כהן לא יקבע. בינתיים בשביל הפשרה נקבע כי הבן של חכם שלום יזמן את דודי עמאר לשימוע ואחר כך יחליטו

המאבק כאן הוא להוכיח מי בעל הבית בש"ס, חכם שלום או אריה דרעי, מנוי וגמור עם דרעי להוכיח כי הוא מעל כולם ומי שלא אוהב זאת שיעזוב כולל חכם שלום שדרעי היה שמח אם היה הולך מפני שהוא מזיק לש"ס יותר מאשר מועיל, בגללו אי אפשר לפנות אל העמך שלא אוהבים את מי שאמר כי מי שחובש כיפה סרוגה הוא עמלק, וזאת למרות שהרבה ש"סניקים חובשים כיפות סרוגות כולל נכדי הרב עובדיה יוסף

בין דרעי לאזולאי התנהל דו שיח שהדהים אפילו את אזולאי שביקש לקיים את הוראת חכם שלום כהן ודרעי הזהיר אותו כי אם ימלא את הוראות חכם שלום כהן הוא יעוף מתפקידו מיד, הוא יורה לפטרו

מי שבוחש בקדרה ומאוד רוצה לראות את השפלת חכם שלום כהן זה יצחק יוסף המבקש בעתיד לשלוט ולהיות 'מרן' יחיד בלי שותפים, חכם שלום כהן מפריע לו הוא חייב להתחלק עמו עם הכבוד וזה לא מתאים לו, עתה בבית שמש המבחן הגדול מי בעל הבית בש"ס חכם שלום כהן או יצחק יוסף ואריה דרעי הרוצים את פרץ ולא את מי שרוצה חכם שלום כהן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.