רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 11 באוגוסט 2017

מבזקים

ידיעות': אחרי גני התערוכה, בליכוד מסמנים את היעד הבא: הפגנה כל שבוע במאות ואלפים מול ההפגנה ליד בית היועמ"ש מנדלבליט. ביטן: "לא ניתן למפעילים לחץ פסול על מנדלבליט דקה אחת של מנוחה".

מ"מ ר"ע פ"ת אוריאל בוסו לרשת ב' - "ככה"נ כבר הבוקר תוגש עתירה למתן צו נגד ההפגנות בפ"ת. חיי התושבים נהפכו לבלתי נסבלים. השבת נרמסת ברגל גסה כבר תשעה חודשים".

עוד מ'ידיעות' - כך מתארגנות ההפגנות במאה שערים תוך מס' דקות: מאות מתושבי השכונה מחוברים לקבוצת וואטסאפ. ברגע שנשלחה הודעה: "שר הביטחון בשכונה, צאו להפגין", מאות זורמים. כך הם מתעדכנים על חייל חרדי

יואב יצחק חושף ב'ניוז 1': מבוכה במשטרה ובפרקליטות על פרשת 3000 - עדויות סותרות שמסר עד המדינה מיקי גנור, מציגות אותו כ"עד שקר" ועלולות לפגוע בהליכי החקירה בפרשה.

ראש עיריית ניו-יורק, ביל דה בלסיו, שיבח את ישראל וגינה את ה- BDS בתוכנית רדיו שבועית של הקהילה היהודית בניו יורק. "אני מתנגד בתוקף לתנועת ה- BDS ולכל מאמץ לערער את ישראל ואת הכלכלה שלה" הוסיף דה בלסיו.

המתיחה של וידר! אשתו טוענת בפייס שככל הנראה מחר תפורסם ההקלטה המלאה עם אברמוביץ בה יוכח באופן חד משמעי שאברמוביץ לא ידע שהןא נמתח והוא היה כנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.