רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 13 באוגוסט 2017

מבזקים

שלמה בניזרי לקלמןליברמן: לקחתי את התפקיד קודם כל כדי לקדם את הכיס שלי, אני כבר חמש שנים לא עובד

ר' ישראל קרישטל ז"ל מחיפה - הגבר המבוגר בעולם שנפטר ביום שישי בגיל 114, הניח כל יום תפילין. כששאלו אותו מה הסוד לאריכות ימים, הצביע לכיוון השמיים ואמר שזה הכל בידי הקב"ה.

בניזירי בקלמן ליברמן: לעניות דעתי לא תהיה פגיעה בש"ס. אנחנו נשרת את ש"ס ללא כל בקשת תמורה.

השר לשעבר שלמה בניזרי: "אני אהיה שופרה של ש"ס. אני אמשיך להיות נאמן לש"ס" #קלמןליברמן

ישראל כהן: ‏בשעה האחרונה איתרו כוחות משטרה וזק״א את האברך נחמן לרנר חסיד ברסלב שנדקר ע״י מחבלת בשער שכם בשבת האחרונה

התובע הכללי בארצות הברית ג'ף סשנז גינה לפני זמן קצר את דריסת המפגינים בעיר שארלוטסוויל שבווירג'יניה ואמר כי ''לא ניתן לסבול גזענות ושנאה''. אישה אחת נהרגה ו-19 נפצעו אמש, כשאדם דרס משתתפים בהפגנה נגדית לעצרת שערכו ארגוני ימין קיצוני וניאו-נאצים בעיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.