רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 11 באוגוסט 2017

לייזי וילשאנסקי נבהל מועידת המחנכים והמציא את הבלוף כי דיבר בפני המחנכים! הסיפור האמיתי 1

מייל מספר 1:

לכבוד המייל האדום:

אני מחנך שהיית בועידת המחנכים. ועידת המחנכים היא ועידה שנתית מאד איכותית שעוסקת בבעיות החינוכיות של מוסדות חב"ד ובעיות חינוכיות כלליות. הפעם אחד הושאים הבוערים היו אוסף 'ישיבות תיכוניות' שממלאות את קהילות חב"ד במטרה לחלן את הנוער שלנו. אנו המחנכים שמייצרים את חינוכם של הילדים שמענו הרצאות חשובות ואחת הנקודות היה כיצד צפת מעודדת את התחלנות הנוער! ויוצרת מצב יותר גרוע מהמזרחי! ולצורך זה יקימו את המתיבתות שיהוו חייץ בין כל אותם אנשים שרוצים לקחת את הילדים כדי שבאמת ילד יכנס לישיבה המתאימה לו. כדי שבבוא הזמן ימשיך וילמד ולא יתגייס כחלק בלתי נפרד מהיבנה של חב"ד. מה שלייזי וילשאנסקי עשה הוא פשע הוא רוצה להכניס כי אחרי שבע שנים אוטומטית אתה חייל בצה"ל!

כמה ימים אחרי הועידה אני נכנס לאתר חב"ד אינפו ואני נכנס לתדהמה. באתר חב"ד אינפו יש כותר: לייזי וילשאנסקי נאם בכנס המנהלים!!! לייזי וילשאנסקי נאם? או שאולי אני לא הייתי בועידה או שהאתר הזה מרמה וזורק חול בעיני גולשיו? ובשביל מה הדבר הזה?

אני מנסה לראות אם האתר הביא תמונה שלו ליד מיקרופון וכלום! שלחתי לידיד מלמד שגם היה את הידיעה הזו ושאלתי האם לייזי וילשאנסקי דיבר והוא ענה ממש לא! אלא הוא השלים לי את התמונה: קראו ללבקבקר לדבר ואז בלי להתבלבל לייזי וילשאנסקי התיישב בצד השולחן בלי מיקרופון כדי לתפוס עמדה.

ואז קלטתי מה קורה כאן: אתר חב"ד אינפו שהוא אתר של לייזי וילשאנסקי פשוט רימה את הציבור. הוא קלט מה קרה בועידת המחנכים ואז העלה את הידיעה הנבזית והשקרית הזו. 

עליכם להתריע על השקר האיום הזה שפשוט רוצים לסלף מה היה בועידה. ההחלטות בועידה הזו יביאו לשיפור פני חב"ד בשנים הבאות. זה יקח זמן אבל יביא תוצאות אמיתיות כיצד חב"ד משתחררת מכל אותם נוכלים שרוצים לגייס לנו את הילדים לצה"ל ולהשמיד את כוחה הרוחנית של חב"ד בישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.