רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 18 ביולי 2017

בכיר בחסידות סלונים בשיחה פנימית: כל חבר מועצת ששמו של הליובאוויטשער רבי יקר לו עליו להכנס לעובי הקורה ולטפל בחומרה ב'החרבת עדה קדושה' על ידי עסקני ישיבת צפת!

ר' חיים.

המידע הזה הגיע אלי במוצאי שבת ואני ממהר לשלוח לך אותו כי הוא משמעותי וחובה לטפל בו. 

מכתבו של אב"ד חיפה הגר"ג אקסלרוד הובא ביום שישי לפתחי כמה אדמורי"ם. הוא הגיע בפקס ביחד עם מכתביו הקודמים. בביתו של אחד מגדולי האדמורי"ם האידיאולוגים ה"ה האדמו"ר מסלונים הגיע גם המידע הזה. ושם התפתחה שיחה משמעותית עם אחד מבכירי אגודת ישראל: למה אנו שותקים! הולכים להרוס עדה קדושה!

אותו בכיר אמר כי בשנת תשמ"ט המועצת התערבה כדי לא 'להחרים עדה קדושה' ולכן אגודת ישראל רצה בנפרד ולא התפשרה להשתלטות הליטאית למרות שזו היתה ריזיקה גדולה, הפעם אומר אותו בכיר מדובר ב'החרבת עדה קדושה' ובימי בין המצרים זמן חורבן הבית.

המסר הזה אמור להמשיך לזלוג. הגאון ר' גדליה אקסלרוד שידוע כאחד שלא חת מאיש ואומר את האמת, צריך לקבל גיבוי מלא ממועצת גדולי התורה וכל מי ששמו של הליובאוויטשר יקר לליבו. לא יתכן כי יתנו כאן לכמה פורקי עול מלכות שמים לעשות ככל העולה על רוחם עם בחורי חב"ד ובכך לקעקע את יסודי חב"ד ואיתם גם את כלל היהדות החרדית.

שמו של ידידי ר' מאיר פרוש שוב עולה כאחד שנתן למשפחת הפשע וילשאנסקי מצפת את האופציה הזו הוא חשב שבכך הוא מציל את היהדות החרדית כאשר מצא קבוצת עסקנים חסרי חוט שידרה ללא הנהגה רוחנית ולכן מצא מקום להוציא ממנו את מיכסות הגיוס. [ראה פוסט נפרד]. אך אינו יודע כי בכך שומט הוא את הקרקע עליה הוא יושב. זה יעלה לו ביוקר.

נאמני חב"ד צריכים לגבש את הרבנים המתנגדים להסכם וביחד לצאת למאבק שינסה להציל את המצב ויפה שעה אחת קודם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.