רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 18 ביולי 2017

ווארטים


"התשלום הזול ביותר הוא כסף, והיקר ביותר הינו הזמן."

- המורה למי דיברת?
המורה: מי שדיברתי אליו יודע
*כל הכיתה יוצאת*

תגיד, איך קוראים למי שמטפל בסוכרת?
- למה אתה שואל?
- סתם, אני סכרן

מרוקאי עוצר עם אשתו מונית בתל אביב ושואל את נהג המונית: "כמה יעלה לי מפה
ועד לטיילת?"
עונה לו הנהג : "בשבילך 20 שקל".
מסתכל עליו המרוקאי ושואל: "וכמה זה יעלה לי ביחד עם אשתי?"
עונה לו הנהג: " אותו דבר, 20 שקל".
מסתובב המרוקאי לאשתו ואומר לה: "רואה? אמרתי לך שאת לא שווה כלום...,

מרוקאי מגיע למבחני קבלה במשטרת ישראל.
הבוחן אומר לו: "טוב אני אשאל אותך מספר שאלות ולפי זה נחליט אם לקבל אותך. מי רצח את הבל?"
אחרי כ-20 דקות שאין תשובה, אומר לו הבוחן: "אני רואה שאתה מתרגש. לך הביתה, תחשוב על זה ותחזור ונדבר על זה שוב פעם".
המרוקאי מגיע הביתה ואשתו שואלת "נו? איך היה?"
"לא תאמיני איך התלהבו ממני!" מתלהב המרוקאי, "כבר ביום הראשון, נתנו לי לפענח רצח!"

הגיון כלכלי בריא
אם לפני שנה השקעת 10,000 ₪ במניות של חברת התעופה "דלתא איירליינס" יש לך היום 175 שקלים בלבד.
אם לפני שנה השקעת 10,000 ₪ במניות של חברת הביטוח AIG יש לך היום 117 ₪ בלבד. אם לפני שנה השקעת 10,000 ₪ במניות של בנק ליהמן ברדרס יש לך היום 0 ₪.
אבל... אם לפני שנה קנית בירות ב 10,000 ₪, שתית את כולם והזדכת על הפיקדון בסופר השכונתי יש לך היום 368 ₪.
מסקנה:התוכנית העסקית הטובה ביותר בשבילך היא: שב על חוף הים עם בירה, שתה ותהנה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.