רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 20 ביולי 2017

משהו עובר בצפת: 14 מיילים חריפים למייל האדום על השריפה בצפת!!! ובחב"ד לא מדברים בכלל על האיתות של השריפה!!!

ר' חיים 

כבר כתבנו כאן הרבה פעמים כי הציבור נמצא היום במצב שבאמת כמה שיש תקשורת אבל באמת אין בכלל תקשורת. כמה שנראה שהכל פתוח וכולם כותבים אבל באמת איש את האמת לא כותב. נשאר לאנשים רק דבר אחד 'בעולמם של חרדים'.

שים לב, היתה השבוע בשיכון חב"ד בצפת שריפת ענק.  אתרי חב"ד הלכו על שנור רציני כולם מקבלים את הפרוטקשן בכזה שנור. גם מקבלים ביטוח גם מקבלים כסף וגם כל השנוררים מכניסים לכיסים וזה בסדר.

אבל דבר משמעותי אחד כולם כולם חושבים עליו אבל אין כלי ביטוי תקשורת חב"די אחד שיעיז לכתוב אותו והוא החשבון נפש:

כיצד יכול להיות שקהילה שלמה אומרת לעצמה הרי כל דבר זה מסר מלמעלה הרי הבעש"ט לימד אותנו שהכל בהשגחה פרטית. כיצד יכול להיות שבאותו יום שבאו לישיבה בצפת להסביר על גיוס טוטאלי באותו יום פורצת אש ומכלה כמה בתים של גדולי הפעילים של כת צפת כמו שמעון פיזם שהוא [כבר כתבו עליו למעלה מחמישים מיילים שצריך לכתוב נגדו, אך אנו עונים כי אנו לא מתערבים בבעיות פנימיות של קהילות. אומרים שהוא איש מדון בעל מחלוקת מפיץ שנאה וערמומי. אבל אנו שוב כותבים לכולם שלא נעסוק בו כי אחרי הכל וילשאנסקי היחיד שהוא הנושא ולא אחרים וכבר כתבנו על כך כמה פעמים ונוסיף שוב]. איך יכול להיות שסופר סת"ם כתב בספר תורה שלו במילים האחרונות על שריפה וכולם שותקים. מה בעצם הם רוצים שיקרה עוד שיהיה שם מגיפה חלילה? היה כאן מסר ברור כל חניך חרדי זה הדבר הראשון שעומד מול עיניו שאירוע שמרתחש יש בו מסר. לא צריך להיות חבדצקער בשביל זה זה הלכה מפורשת.

השריפה בצפת ביטאה את מה שוילשאנסקי עושה שורף נשמות ישראל שורף את הקהילה הצפתית שתהפוך מאד מהר לקהילה מזרחיסטית לכל דבר. כן הם כרגע עוד מסתובבים עם חליפות וכובעים וסמלים אבל בתוכם הם כבר אכולים. הכסף המעמד התפקיד הצבא אוכל את האדם מבפנים. זה לא ששולחים אותם לצבא אחרי חמש שנות כולל או עם ילד בבית אחרי שיוצאים לעשות אידישקייט אלא עוד כשהם קטנים הם בצבא. ממש ישיבות הסדר. 

השריפה בצפת אמורה להלדיק אש אדומה לכל אחד באשר הוא היזהרו על נפשותיכם אל תתקרבו חלילה לאיזור הדמים הזה. תשמרו על ילדיכם. תשמרו על קהילת חב"ד שלא תנזק מאותם פוקרים וילשנסקי והבלין שלא שכחמנו ממנו לרגע רק הוא ירד למחתרת הערמומי הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.