דפים

יום ראשון, 31 ביולי 2016

דרעי ורייך חטפו ילד ומכרו אותו לגוטמן

לכבוד חיים שאולזון

בימים האחרונים מתחוללת בנתניה מהומה גדולה על חטיפת ילדים רבים מבית חולים לניאדו נתניה, פלייר שמופץ באלפי עותקים על חטיפת ילד בשם שמעון גוטמן , שנמכר לצבי גוטמן בידי חסידי צאנז. האמא גלתה לאחרונה את הבן שחי, שכל הזמן סיפרו לה שהוא מת בגלל שנולד פג, האם הגיע לחקר האמת, בידי האמא אלפי שעות הקלטות,ווידאו של כל המעורבים בפרשה, עדויות של השכנים מרחוב סורצקין 22 בירושלים. על כך שהילד החטוף גר שם משנת 83 חמש שנים בבנין הזה.

כל יום זורמות עדויות חדשות למערכת שהקימו בשם "חטופי לניאדו" שאין להם תעודות פטירה "זעקת האמהות " החלה לצבור תאוצה ואפילו בחו"ל החלו לחקור את הנושא הזה.  כמו  כן יש להוסיף על כך שהאם ציפי גוטמן אימו החורגת של הילד החטוף  לקחה תינוק מהפגיה בלינאדו, ולא מלו אותו מיד, כי היה קטן במשקלו, וחיכו שהבן יגדל ויערכו לו ברית מילה.
זהו ציטוט של השכנות שראו הכל בשנת 83.
השכנות שעשו לו ביביסיטר, מעידות שהוא בגיל 33 , לא כפי שהצאנזרים מוכרים לוקשים לכל העולם שהוא בן 28. הצנזרים החלו להפעיל צנזורה קשה בקריית צאנז על הנושא הזה, והחלו להשתיק כל מי ששואל על הנושא.
השכנות שגדלו עם הילד חטוף, בכו וצרחו מכל לב על גודל התדהמה שפקדה את מקומם, צפו בתמונות של האחים הביולוגים של שמעון , ונדהמו לראות את הבן נועם (אחד מהאחים) שחשבו שהוא שימעל'ה (שמעון) הכל מוקלט בווידאו שהעתיד הקרוב יופץ לרבים.

לכן אנא ממך פרסם את הדבר ללא היסוס . כדי לעזור למען האמת וקידוש שם שמיים ברבים. להוקיע את הסחר בילדים ומכירתם על ידי אנשי בצע שעשו את הונם מרמאות וסחר בנפשות למען בצע כסף.
מקרב לב.
בתודה אחד השכנים הגר ליד קריית צאנז הנדהם על השחיתות והסחר המחריד בילדים, המעורר דינים קשים ואסונות כבדים על קרית צאנז, ה"י.

אנשי הרב ברלנד מערערים

לבית משפט המחוזי בי-ם הוגש לפני שעה קלה ערר על החלטת השלום בי-ם מיום שישי לעצור את הרב ברלנד עד להחלטה אחרת. למרות שנקבע דיון ל-10 באוגוסט לעניין תנאי חלופת מעצרו, כבר היום הוגש הערר, בין היתר בשל אירועים שהתרחשו בליל שבת, אחרי הדיון. הרב ברלנד, קשיש בן 80, חולה לב, טולטל בסמוך לערב שבת לכלא מרוחק בדרום הארץ ללא כל הצדקה, דבר שלא הוסיף לבריאותו הלקוייה. לדברי עו"ד רחל תורן, באת כוחו, הגיעה העת ליתן משקל גם לזכויות הפרט של הרב, שעומדת לו חזקת החפות, זכויות שנפגעו פעם אחר פעם. לדבריה, בהחלטת השלום לא ניתן משקל ראוי למצבו הרפואי.  בערר מזכירה תורן, כי בשלוש החלטות שונות הורה השלום בראשל"צ לשחררו עוד לפני הגשת כתב האישום. עתה, משהוגש, יש לתת משקל ראוי למקומם של המעשים המיוחסים לרב ברף התחתון של העבירות.

פקיד שהפך למטרד באנטוורפן

רבי חיים הגדול

כבכל קהילות  ישראל גם בעירנו הרוממה אנטוורפן עומדים האמונים על טובת הקהל יושבי מדין רבנים אדמ"ורים ומזרזים את הציבור להשתמש  אך באינטרנט כשר. ולכן נפתח סניף למוסד עולמי אשר עוסק  בהסדרת אינטרנט  מסונן בשם ט. ע. ג. ובסינון האינטרנט יש כמה דרגות  ניתן כולל אתרי שופינג. או בלעדיי.  ניתן כולל אתרי חדשות או בלעדיי וכאן הברוך  הגדול. מכיוון  שישנם רבים שאינם  משתמשים  בתכנות סינון הכל בגלל האיש אשר יושב שם  ושמו גולדמן.
האיש מחטט  בשאלות שאינם  מן הנימוס את הבאים שם. והרי אין זה נעים לבאים שם לספר את הרגליהם  אם הם צופים בחדשות או קונים כך וכך באתרים אלו  או מה עיסוקם. והאיש במקום לתת לאנשים את ההרגשה שהוא סך הכל מתווך אנושי בינם לבין התוכנה. האיש מחטט בקרביהם. ומשפיל את כבוד האדם שבם. מתנהג בקוצר רוח. ומטיל  את אימתו על הסובב.
והרי אנשים  אשר מגיעים למשרד ט.ע.ג הרי מגיעים מכיוון שלבשתם רוח קדושה. וכשהם מגיעים. מתחוור להם שהם בכלל בצד הטומאה. והוא הפקיד אשר יושב שם אשר הוא היה אמור להיות מתווך גרידא  "רובוט" אינו רואה ואינו מבין. הוא הפקיד לובש את קפילטוש  הפרומקייאעט. ווהופך מעצב, את הבאים למשרד ט.ע.ג . לאנשים שפלים. אשר כוונתם רעה. שיגם ירוד ונבזה. לדאבוננו אודות לאיש רע מעללים  זה מסתובבים אברכים רבים באנטוורפן ואומרים אנחנו לא עושים פילטר בגלל גולדמן.
מי אשר עצה לו איך ניתן להסיר את המפגע הזה נא יעשה ויציל את הרבים. יצוין שיש רבים מן העסקנים שיודעים  את הברוך עם האיש. ואין בכוחם לעשות דבר

יגאל גואטה פושע מפריע לתושבי בני ברק

הוא חשוב שבגלל שהוא החבר של אריה דרעי אז מותר לו להפריע לתושבי בני ברק ולרדת לחייהם, סחורתו על המדרכה עד לכביש מפריע לעוברים ושבים, אם מישהו אחר היה עושה כך העיריה היתה מיד מעיפה לו את הסחורה או סוגרת לו את החנות, אבל יגאל גואטה מאיים שאם יעשו לו כך יצעק כי פוגעים בו בגלל שהוא 'פרענק' וזו 'גזענות' אז מפחדים לעשות לו זאת, והוא ממשיך לפגוע בתושבי העיר

עליית 'חרדים' מאנשי הפלג להר הבית - השתיקה והגיבוי

מאת שניאור מרקוביץ - מרכז החדשות

לפני שנתיים כאשר פורסם אודות עלייה להר הבית על ידי מספר יהודים חרדים שאינם מהציבור הליטאי, יצא עיתון הפלס בכותרות בומבסטיות, תוך שהוא מנצל את הענין ברוב עזות ורשעות, ומאשים את המצב בכך שמאז פטירת הגרי"ש אין גדולי ישראל כביכול. כך גם בשנה שעברה כאשר עלו כמה חרדים כנ''ל, יצא אותו עיתון בקול רעש גדול, כאשר הכל מכוון לאותה מטרה.
ואילו כעת, כאשר מתברר שבנו של בכיר הפלג קלט את המסר הקלוקל של "אין גדולי ישראל", ונטל לעצמו את הסמכות להכריע בשאלות של כרת בניגוד לדעת גדולי ישראל זצוק''ל ויבלחט''א, ועשה את אותו הדבר, יחד עם חברים נוספים, עיתון הפלס שותק וממלא פיו מים, ולא כותב מילה על הנושא החמור שפושה בקרב צעירי הפלג נטולי עול גדולי ישראל.
יתירה מזו, מתנהלת פעילות השתקה, בכדי שהאתרים וכתבי התקשורת ה'חרדיים' לא יכתבו ולא ידברו על זה כלל ועיקר, וזה אכן עלה בידם. 

אך האמת היא, שבאופן פנימי יש גיבוי למעשים אלו, כך למשל כעת שפורסם שבנו של בכיר הפלג יוסף פטרוב עלה להר הבית, נשמע אביו עם הבעת מילות תמיכה עקיפות, כאשר עולה מהם שלא איכפת לו הדבר כלל.

כך גם יש את הגיבוי של ראשי הפלג, המתבטא בכך שבחורים שעושים זאת אינם נזרקים מהישיבה. כפי הכלל הידוע שם, שמה שאומרים בחוץ ומה שעושים בפועל הם שני דברים שונים.
יצויין, שאותו ז. כ-ט. מישיבת מעלות התורה של מנהיג הפלג הרב אוירבך, כבר עלה בעבר להר הבית, אז קרא לו הרב אוירבך ואמר לו "תלך לשבוע. אני לא יכול שתהיה בישיבה בגלל שכולם מדברים", ואח''כ הוא חזר כמובן.

ובכן מתברר שכל הזעקות שלהם על העלייה להר הבית היו אך ורק ניצול המצב לצורך פוליטי בלבד ולמען ערעור סמכות גדולי ישראל, ולכן כאשר כעת הדבר בא על ידי אנשי הפלג עצמם הם שותקים ולא אומרים דבר.

חכמת לב! או חכמים להרע?!

מאת קנאי

אותם פושעים בנפשותם בראשות אלתר קויפמאן שר"י
שמסר את מפתחות המוסד הקודש חכמת לב לידי -מפירי התורה -משרד החינוך לשמד הציוני,
זה המוסד שנבנה בדמים תרתי משמע בכדי ללחום במוסד בנות רחל שלקחו ממון הציונים.
ועתה אותם הפושעים לא די להם שבגדו ברבותם ובפקדון הק' שנמסר בידם,
עוד הגדילו היום בחוצפתם להושיב בכלא הציוני את מי שהדביק מודעות נגד העוול הזה [וכנראה שנשאר בשבי לשבת]
שומו שמים

שקרי 'יתד נאמן' - הפניה היתה אל הרבי מחב"ד האחרון - לא הרבי הריי"צ


בכתבה כתוב שהפניה לעזרה הייתה אל הרבי הרי"ץ.
זו כמובן טעות. הפניה הייתה אל הרבי.
הרי"ץ נפטר בתש"י. הנשיא אז היה וייצמן.
הנשיא שזר היה חסיד של הרבי ויש ספר עם צילומים ומכתבים ביניהם.
שבת שלום.

מי אתה ימי ליפשיץ?

ימי ליפשיץ בוועידת המבשר באוקרינה אמר

1. אני לא חושב שכפר חב״ד יתרחב !
האם הוא יודע מה שאנחנו לא יודעים? האם כל ה-58 משפחות שמחכים לבנות את ביתם ימשיכו לחכות עוד שנים עם הבטחות שמתחילים אוטוטו לבנות?
2. מה זה המשפט שכפר חב״ד צריך להתנהל ע״פ הוראת הרבנים?
יש רב אחד בכפר חב״ד!, האם גם בתקופתו של הרב אשכנזי זצ״ל הוא היה מעז ככה להגיד?
האם הוא רוצה לעשות מהפכה בכפר חב״ד

ווארטים


״בני אדם מאבדים את בריאותם כדי להשיג את כספם, ואז מאבדים את כספם כדי להציל את בריאותם, בשל מחשבותיהם על העתיד שוכחים הם את העבר, וכך חיים לא למען ההווה ולא למען העתיד, ובו בזמן שהם חיים כאילו לעולם לא ימותו - הם מתים כאילו מעולם לא חיו.״

״חיוך ושתיקה אלו שני דברים הכי יפים שאלוקים נתן לאדם...
חיוך, זו הדרך לפתור בעיות,
ושתיקה, זו הדרך למנוע אותן...״


אחד שסוף סוף הצליח בעסקים פינק את עצמו עם למבורגיני חדשה. לאחר הקניה הרגיש מעט לא נוח עם עצמו והלך לבקש מהרב האורתודוכסי מזוזה ללמבורגיני.
"אתה רוצה מזוזה עבור מה...??" שואל הרב.
"הלמבורגיני" עונה האיש.
"מה זה למבורגיני?" שואל הרב.
"מכונית ספורט" עונה האיש.
"מה? זה חילול הקודש!" גוער בו הרב. "אתה רוצה מזוזה למכונית ספורט? לך אל הקונסרבטיבים!"
טוב. האיש מאוכזב אך הולך אל הרב הקונסרבטיבי ומבקש מזוזה.
"אתה רוצה מזוזה עבור מה...??" שואל הרב.
"בשביל הלמבורגיני שלי" עונה האיש.
"מה זה למבורגיני?" שואל הרב.
"זו מכונית, מכונית ספורט" עונה האיש.
"איזה סוג של מכונית ספורט?" שואל הרב.
"איטלקית"עונה האיש.
"מה? זה חילול הקודש!" גוער בו הרב. "אתה רוצה מזוזה לרכב של גויים? לך אל הרפורמים!"
שוב האיש מרגיש אשם ומתאכזב אבל ניגש לרב הרפורמי.
"רבי, אני צריך מזוזה עבור הלמבורגיני שלי."
"יש לך למבורגיני?" שואל הרב.
"אתה יודע מה זה למבורגיני? שואל האיש בהקלה.
"וודאי! זו מכונית ספורט איטלקית פנטסטית.
אבל מה זה מזוזה?"


ראש העיר משתלט על קרקעות בהר המונוחות


מודעות מחאה ברחבי ירושלים - נגד ראש העיר ויועצו על נסיון השתלטות קרקעות בהר המנוחות, יצויין כי בית המשפט ידון בימים הקרובים על הפשע שנעשה ע״י גורמים בעירית ירושלים בהר המנוחות

סגולה עצומה מפי כבוד האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א ליום א' דפרשת מסעי

לבני קהילתנו הקדושה קהילת קודש "שובה ישראל" ולאחינו כלל עם ישראל, ימים אלו ימי בין המצרים, זמן שחייב בו מיתוק הדינים והרחבת הדעת, לדעת איך לנהוג בימי צמצום המוחין האלו. ועוד, כשיודעי העיתים חשים ומרגישים ורואים את המלאך העומד ותאותו גדולה, ומקטרג לעשות מה שנמנע ממנו שנים לעשות, זו היא עת צרה ליעקב.

ולכן נשתדל ליקח על עצמנו בקהילתנו הקדושה "שובה ישראל" להקפיד לומר בימים אלו, וכן לשנים הבאות בימים אלו בין המצרים, את הסגולה הנוראה המובאת בשם קדוש ישראל אשר היה כמלאך ה' צבאות, ומסר את נשמתו על קידוש ה' רבנו שמשון מאוסטרופולי הי"ד אשר מביא בצורה מסויימת את המ"ב מסעות.

יסודות עצומים טמונים באמירה זאת לדחות את הדין, ולמתק גזרות רעות ומגיפה ח"ו מעל עם ישראל בכלל, ובעיקר בפרט לכל אחד שזוכה לקרוא דברים קדושים אלו.

ולכן אחי ורעי, יקפידו בשלושת השבועות פעם בשבוע לקרוא דבר קדוש זה, ויוחק בספר לזיכרון עולם עד ביאת משיח צדקנו, בכל ימי בין המצרים פעם בשבוע למתק הדינים. והתיקון בדברי רבנו קדוש ישראל איש האלוקי ‏רבנו שמשון מאוסטרופולי הי"ד וכשיקראו דברים קדושים אלו "ידליקו נר לזכרו".

ויודע אני בנפש, שנראה בימים אלו נס מעל הטבע, בכח הרבים שדבוקים בדבר שמימי וקדוש זה, כי כוחו רם ונישא ונראה בקרוב בשוב ה' את שיבת ציון.
עשה עמי אות לטובה, הושיעני ונחמני, כי עת לחננה כי בא מועד, ויראו שונאי ואויבי ועמי הארץ ויבושו כי אתה ה' עזרתני ונחמתני.

סגולה מיוחדת:
כַּד נְטָלוּ יִשְׂרָאֵל מֵרַעְמְסֵס. לָא יָדְעוּן אִי יִנְטְלוּן לְסֻכּוֹת אוֹ לִקְהֵלָתָה אוֹ לְמֹסֵרוֹת. וּפָקִיד מַדְבְּרָנָא דְּעַמֵּהּ דְּיִנְטְלוּן לְסֻכֹּת. מִסֻּכֹּת לָא יָדְעוּן אִי יִנְטְלוּן לְאֵתָם אוֹ לַחֲצֵרֹת אוֹ לְתָרַח אוֹ לְעֶצְיֹן גָּבֶר. וּפָקִיד מַדְבְּרָנָא דְּעַמֵּהּ דְּיִנְטְלוּן לְאֵתָם. מֵאֵתָם לָא יָדְעוּן אִי יִנְטְלוּן לְפִי הַחִירֹת אוֹ לְרִמֹּן פָּרֶץ אוֹ לְעַבְרֹנָה אוֹ לְהָרֵי הָעֲבָרִים. וּפָקִיד מַדְבְּרָנָא דְּעַמֵּהּ דְּיִנְטְלוּן לְפִי הַחִירֹת. מִפִּי הַחִירֹת לָא יָדְעוּן אִי יִנְטְלוּן לְמָרָה אוֹ לְתָחַת אוֹ לְעַרְבֹת מוֹאָב. וּפָקִיד מַדְבְּרָנָא דְּעַמֵּהּ דְּיִנְטְלוּן לְמָרָה. מִמָּרָה לָא יָדְעוּן אִי יִנְטְלוּן לְאֵילִם אוֹ לְעַלְמֹן דִּבְלָתָיְמָה. וּפָקִיד מַדְבְּרָנָא דְּעַמֵּהּ דְּיִנְטְלוּן לְאֵילִם:

מֵאֵילִם לָא יָדְעוּן אִי יִנְטְלוּן לְיַם סוּף אוֹ לְחַשְׁמֹנָה אוֹ לְפוּנֹן אוֹ לְעִיֵּי הָעֲבָרִים. וּפָקִיד מַדְבְּרָנָא דְּעַמֵּהּ דְּיִנְטְלוּן לְיַם סוּף. מִיַּם סוּף לָא יָדְעוּן אִי יִנְטְלוּן לְמִדְבַּר סִין אוֹ לַחֲרָדָה. וּפָקִיד מַדְבְּרָנָא דְּעַמֵּהּ דְּיִנְטְלוּן לְמִדְבַּר סִין. מִמִּדְבַּר סִין לָא יָדְעוּן אִי יִנְטְלוּן לְדָפְקָה אוֹ לְיָטְבָתָה. וּפָקִיד מַדְבְּרָנָא דְּעַמֵּהּ דְּיִנְטְלוּן לְדָפְקָה. מִדָּפְקָה לָא יָדְעוּן אִי יִנְטְלוּן לְאָלוּשׁ אוֹ לְרִסָּה אוֹ לְאֹבֹת. וּפָקִיד מַדְבְּרָנָא דְּעַמֵּהּ דְּיִנְטְלוּן לְאָלוּשׁ. מֵאָלוּשׁ לָא יָדְעוּן אִי יִנְטְלוּן לְּרְפִידִם אוֹ לְהַר שָׁפֶר אוֹ לִבְנֵי יַעֲקָן. וּפָקִיד מַדְבְּרָנָא דְּעַמֵּהּ דְּיִנְטְלוּן לִרְפִידִם. מֵרְפִידִם לָא יָדְעוּן אִי יִנְטְלוּן לְמִדְבַּר סִינַי אוֹ לְקִבְרֹת הַתַּאֲוָה אוֹ לְחֹר הַגִּדְגָּד. וּפָקִיד מַדְבְּרָנָא דְּעַמֵּהּ דְּיִנְטְלוּן לְמִדְבַּר סִינַי:

מִמִּדְבַּר סִינַי לָא יָדְעוּן אִי יִנְטְלוּן לְקִבְרֹת הַתַּאֲוָה אוֹ לְחֹר הַגִּדְגָּד. וּפָקִיד מַדְבְּרָנָא דְּעַמֵּה דְּיִנְטְלוּן לְקִבְרֹת הַתַּאֲוָה. מִקִּבְרֹת הַתַּאֲוָה לָא יָדְעוּן אִי יִנְטְלוּן לַחֲצֵרֹת אוֹ לְתָרַח אוֹ לְעֶצְיֹן גָּבֶר. וּפָקִיד מַדְבְּרָנָא דְּעַמֵּהּ דְּיִנְטְלוּן לַחֲצֵרֹת. מֵחֲצֵרֹת נְטָלוּ לְרִתְמָה. מֵרִתְמָה לָא יָדְעוּן אִי יִנְטְלוּן לְרִמֹּן פָּרֶץ אוֹ לְעַבְרֹנָה אוֹ לְהָרֵי הָעֲבָרִים. וּפָקִיד מַדְבְּרָנָא דְּעַמֵּהּ דְּיִנְטְלוּן לְרִמֹּן פָּרֶץ. מֵרִמֹּן פָּרֶץ נְטָלוּ לְלִבְנָה. מִלִּבְנָה לָא יָדְעוּן אִי יִנְטְלוּן לְרִסָּה אוֹ לְאֹבֹת. וּפָקִיד מַדְבְּרָנָא דְּעַמֵּהּ דְּיִנְטְלוּן לְרִסָּה:

מֵרִסָּה לָא יָדְעוּן אִי יִנְטְלוּן לִקְהֵלָתָה אוֹ לְמֹסֵרוֹת. וּפָקִיד מַדְבְּרָנָא דְּעַמֵּהּ דְּיִנְטְלוּן לִקְהֵלָתָה. מִקְּהֵלָתָה לָא יָדְעוּן אִי יִנְטְלוּן לְהַר שָׁפֶר אוֹ לִבְנֵי יַעֲקָן. וּפָקִיד מַדְבְּרָנָא דְּעַמֵּה דְּיִנְטְלוּן לְהַר שָׁפֶר. מֵהַר שָׁפֶר נְטָלוּ לַחֲרָדָה. מֵחֲרָדָה לָא יָדְעוּן אִי יִנְטְלוּן לְמַקְהֵלֹת אוֹ לְעַלְמֹן דִּבְלָתָיְמָה. וּפָקִיד מַדְבְּרָנָא דְּעַמֵּה דְּיִנְטְלוּן לְמַקְהֵלֹת. מִמַּקְהֵלֹת לָא יָדְעוּן אִי יִנְטְלוּן לְתָחַת אוֹ לְעַרְבֹת מוֹאָב. וּפָקִיד מַדְבְּרָנָא דְּעַמֵּהּ דְּיִנְטְלוּן לְתָחַת. מִתָּחַת לָא יָדְעוּן אִי יִנְטְלוּן לְתָרַח אוֹ לְעֶצְיֹן גָּבֶר. וּפָקִיד מַדְבְּרָנָא דְּעַמֵּהּ דְּיִנְטְלוּן לְתָרַח:

מִתָּרַח נְטָלוּ לְמִתְקָה. מִמִּתְקָה לָא יָדְעוּן אִי יִנְטְלוּן לְחַשְׁמֹנָה אוֹ לְפוּנֹן אוֹ לְעִיֵּי הָעֲבָרִים. וּפָקִיד מַדְבְּרָנָא דְּעַמֵּהּ דְּיִנְטְלוּן לְחַשְׁמֹנָה. מֵחַשְׁמֹנָה נְטָלוּ לְמֹסֵרוֹת. מִמֹּסֵרוֹת נְטָלוּ לִבְנֵי יַעֲקָן. מִבְּנֵי יַעֲקָן נְטָלוּ לְחֹר הַגִּדְגָּד. מֵחֹר הַגִּדְגָּד נְטָלוּ לְיָטְבָתָה:

מִיָּטְבָתָה לָא יָדְעוּן אִי יִנְטְלוּן לְעַבְרֹנָה אוֹ לְהָרֵי הָעֲבָרִים. וּפָקִיד מַדְבְּרָנָא דְּעַמֵּהּ דְּיִנְטְלוּן לְעַבְרֹנָה. מֵעַבְרֹנָה נְטָלוּ לְעֶצְיֹן גָּבֶר. מֵעֶצְיֹן גָּבֶר נְטָלוּ לְקָדֵשׁ. מִקָּדֵשׁ נְטָלוּ לְהֹר הָהָר. מֵהֹר הָהָר נְטָלוּ לְצַלְמֹנָה. מִצַּלְמֹנָה לָא יָדְעוּן אִי יִנְטְלוּן לְפוּנֹן אוֹ לְעִיֵּי הָעֲבָרִים. וּפָקִיד מַדְבְּרָנָא דְּעַמֵּהּ דְּיִנְטְלוּן לְפוּנֹן:

מִפּוּנֹן נְטָלוּ לְאֹבֹת. מֵאֹבֹת נְטָלוּ לְעִיֵּי הָעֲבָרִים. מֵעִיֵּי הָעֲבָרִים נְטָלוּ לְדִיבֹן גָּד. מִדִּיבֹן גָּד נְטָלוּ לְעַלְמֹן דִּבְלָתָיְמָה. מֵעַלְמֹן דִּבְלָתָיְמָה נְטָלוּ לְהָרֵי הָעֲבָרִים. וּמֵהָרֵי הָעֲבָרִים נְטָלוּ לְעַרְבֹת מוֹאָב:
**

ישתדלו אחי ורעי, להגדיל
ולהפיץ סגולה נוראה זו
בכל מקום ומקום, שלא
יהיה בית בעם ישראל שלא
יקראו ויתבוננו בימים אלו
בדברי רבנו מאוסטרופולי הי"ד,
על המ"ב מסעות אשר כל חיי האדם בנויים על מ"ב המסעות האלו, וכל סודות חיי האדם טמונים בפרשה זו.

וכן יקפיד לשמוע בבירור את קריאת התורה, ויקפיד על כל
מילה ומילה וכל תג ותג,
ובע"ה נזכה לראות בישועת ה'
בקרוב ממש ובבנין בית המקדש
ובריבוי החסד והרחמים בעולם.*⁠⁠⁠⁠