רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 10 בדצמבר 2015

מבזקים - מפה ומשם


כרבע מהמוהלים והרבנים שנבדקו מעולם לא דיווחו על הכנסותיהם
כ-400 מוהלים ורבנים המספקים שירותי דת שונים זכו לביקור פתע של רשות המסים במסגרת מבצע מיוחד במגזר ■ שני רבנים: ''אנחנו אפילו לא פותחים את המעטפות עם הכסף אלא מעבירים ישר לתרומה''
--------------
נתוני כניסות לאתרים החרדיים חודש נובמבר 2015
כיכר השבת 813
בחדרי חרדים 510
ג'יי די אן 310 jdn
קוקר 109
לדעת 100
חרדים 10 85
כמות הכניסות החודשית באלפים.
--------------
נמסר על פיגוע דריסה בכפר א לובאן בשומרון - במקום 4 נפגעים.
 --------------
ראשוני! ניצחון לש"ס במעלות. מועמד ש"ס הרב מאיר סייג נבחר פה אחד לרב העיר. יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התקשר לברכו.
 --------------
דוברות איחוד הצלה: בהמשך לאירוע בכפר א לובאן - אלעד ניסנהולץ מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "יחד עם מתנדבים של איחוד הצלה מסניף שומרון ומסניף אלעד נכנסנו לכביש המרכזי של הכפר א לובאן והענקנו טיפול רפואי לארבעה נפגעים שהיו בהכרה מלאה וסבלו מחבלות קלות ופציעות
 --------------
 ישראל כהן ב'כיכר': ראש עיריית אלעד ישראל פרוש פנה לבכירי סיעת ש"ס לסייע במשבר סמינר גברא שהוקם נגד דעתו של מרן הגר"ש כהן וכעת קיבל צו סגירה.
 --------------
ח"כ מנחם לייזר מוזס לגלי צה"ל: "הויכוח סביב הטעות בשמה של הח"כית, הוא ניסיון לחפות על עצם חומרת המעשה: ניצול חסינות פרלמנטרית ל"הגנבת" מנורה לרחבת הכותל, יחד עם נשות הכותל!".
 --------------
האדמו"ר ממכנובקא במכתב לחסידיו על הפיוס עם בעלזא: "אבקש לצעוד עמי בהחלטה זו. ידעתי גם ידעתי את המכאוב שבדבר לאנ"ש. שם מכנובקא בעלזא הוא בלי שום ערעור משום אדם
 --------------
 אבי כץ ב'חרדים 10': בג"ץ דחה את הערעור שהגישו ב'קול ברמה' נגד ארגון 'קולך' ואישר להם להגיש תביעה בסך 100 מיליון שקל נגד הרדיו על הדרת נשים בשנים 2009-2011. 'קול ברמה' בתגובה: "קול ברמה הינו רדיו חרדי הפועל בהתאם להנחיות גדולי ישראל, תוך שמירת כבוד הנשים מעמדן והאדרתן"
 --------------
 פרסום הנס: בכיכר רבין בתל-אביב שברו שיא גינס בסיבוב סביבונים בהשתתפות למעלה מ-1,200 איש, בארגון חב"ד בעיר ובחסות 'חב"ד און ליין'.
 --------------
אורי דייויס באתר 2525: מצרים שחררה הבוקר את הישראלי עודה טאבין שהיה כלוא 15 שנה בגין האשמות כי ריגל למען ישראל.
 --------------
השר יעקב ליצמן, יו״ר הכנסת יולי אדלשטיין, והרב צבי ביאליסטוצקי רב חסידי גור בערד משתתפים כעת בטקס פתיחת המתפרה בעיר ערד בה יועסקו נשים חרדיות
 --------------
בקשו רחמים עבור הגאון הצדיק רבי משה דוב בן ציון בן פראדל (סלנט) מזקני ירושלים, רב חסידי באבוב ירושלים - לרפואה שלמה.
 --------------
'ערוץ 10': בערד נפתחה מתפרה חדשה שתופרת מדים לחיילי צה"ל, במקום עובדות 30 נשים חרדיות.
 --------------
 ח"כ סמוטריץ' תוקף את השב"כ בראיון ל'בשבע': "חצו את כל הקווים האדומים".
 --------------
במסיבת חנוכה לילדים מיוחדים ע"י 'בלב אחד' בבניין יד שרה בירושלים, שימחו: יואלי קליין והקלידן משה אוסטרליץ.
 --------------
וידאו ב'בחדרי': הגר"צ רוטברג ר"י בית מאיר נגד חוק הגיוס המתוקן "בתקופת המקדש מסתבר שהיו לפחות מאה אלף מצביעים ל-ג׳ אם לא הרבה יותר. איך יתכן הדבר שכולם שתקו חוץ מאחד עשר חשמונאים, איך קרה כזה דבר
 --------------
 עמית סגל בטוויטר: הכלבה של משפ' נתניהו נשכה גם את ראש הממשלה לפני חצי שנה. נתניהו חוסן בזמנו בעקבות המקרה.
 --------------
ח"כ עיסאווי פריג' מ'מרץ' ב'קול ברמה': "חברי מסדרים לי פגישות עם רבנים בכירים בב"ב, בעלי השפעה על השר ליצמן, כדי לשכנע אותו לתמוך בהצעת חוק שתחייב מינוי של אישה בין הקאדים בבתי הדין השרעיים".
 --------------
בחתונת בן ישעי' אפשטיין נאמן ביתו של מרן הגר"ח קניבסקי השתתפו אמש: הגר"ד לאו, עו"ד יעקב וינרוט, משה גפני, אורי מקלב, יעקב אשר, אליעזר סורוצקין, יעקב גוטרמן, אברהם רובינשטיין, מנחם שפירא וישראל קלרמן

להמשך המבקים כנסו כאן:



 --------------
קרוב משפחתה של הפעוטה שנפטרה אתמול בביתר עילית ל'ישראל היום': "ההורים היו כמה שעות קודם בקופ"ח כללית, הרופא אמר שאין משהו מיוחד ושיעשו בדיקה בבוקר". כללית בתגובה: "הרופא שחרר אותה במצב טוב, נתן לה נוזלים ותרופות".
 --------------
יעקב ריבלין חושף ב'בקהילה: "אריה דרעי בדרך למשרד הרווחה, וחיים כץ בדרך למשרד הכלכלה. המכשול האחרון שייפתר ככה"נ שבוע הבא: דרעי דורש במקביל גם את סמכויות התעסוקה שבמשרד הכלכלה ולהרחיב את המשרד לעבודה ורווחה
 --------------
בהדלקה ברחבת הכותל המערבי: הגר"א שטרן רבה של ירושלים, בוז'י הרצוג, ציפי לבני וגילה גמליאל.
 --------------
יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיע היום לביקורים אצל: הגראי"ל שטיינמן, הגר"ח קניבסקי, הגר"ש בעדני, האדמו"ר מויז'ניץ, הגרי"ג אדלשטיין, הגר"מ מאיה, הגר"י אדלשטיין, הגר"ש בן שמעון והגרב"ד פוברסקי.
 --------------
'קוקר': הסתה חסרת תקדים נגד הציבור החרדי ב'רדיו ללא הפסקה'. בתכנית ששודרה היום כינה איש התחנה רון קופמן את החרדים "טפילים" והאשים אותם בכך ש"הם מתייחסים לאישה כמו לכלבה".
 --------------
פיגוע ירי בצומת האורות סמוך לאבני חפץ בשומרון - טופלו פצוע קשה ופצועה קל מירי לעבר רכבם.
 --------------
'בחדרי': לאחר שהת"ת הותיק 'עץ חיים' ברחובות נקלע לקשיים כלכליים ושכר הלימוד טיפס - הוא הצטרף לזרם הממלכתי חרדי וקיבל תקצוב רטרואקטיבי.
 --------------
מוקד 60: הפצוע קשה מפיגוע הירי בצומת האורות פונה לבית החולים בלינסון. מהצלה יו"ש נמסר כי שמו לתפילה: שאול בן אביבה.
 --------------
יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיע הערב להזמין את האדמו"ר מגור לחתונת בתו.
 --------------
עמית סגל: כלבתו של ראש הממשלה נשכה הערב את ח"כ שרן השכל בטקס הדלקת נרות לחברי סיעת הליכוד. השכל קיבלה טיפול רפואי.
 --------------
'בחדרי': הפצוע בפיגוע הערב הוא לוחם המחתרת היהודית שאול ניר, ששיכל את חתנו נתי עוזרי הי"ד בפיגוע בחברון.
 --------------
גם בעלה של סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי ננשך במעון ראש הממשלה ונזקק לטיפול.
 --------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי':
ב'יש עתיד' שוב מתערבים בחינוך החרדי - ח"כ מיקי לוי בראיון: "שנה עבדו במחוז החרדי על תוכנית חינוך חדשה לציבור החרדי, למה להרוס עכשיו? הכל בגלל ששי פירון גיבש את זה? כל הצוות שם חרדים, אי אפשר לזרוק עכשיו הכל לפח. אין לנו בעיה שיהיה מנהל חרדי, אבל עם תואר בחינוך".
סערת השר בנט והקונסרבטיבים - הרב בני לאו בראיון: "בנט לא מייצג תורה והלכה, הוא אחראי לכל היהודים והלך לפגוש אותם. אין לו שום צורך לשאול רבנים לפני שמקיים ביקור כזה. לא מבין למה הרה"ר תקף אותו על ביקור דיפלומטי שקיים".
מני גירא בסיקור על שלל המצוקות ב׳בית היהודי׳: ״אחרי פרישת מגל, ההסתבכות מול גפני שמקפיא כסף להתנחלויות ובנט שחוטף ביקורת על התחצפותו לרב לאו״.
המאבק החדש נגד הקרנת סרטים בקרית יובל המתחרדת - מוביל המאבק משה ליאון בראיון: "הקוד המינימלי בירושלים זה לשמור על הסטטוס קוו. להקרין סרטים בשבת בקרית יובל, זה הפרת ההסכם, חייבים לבטל את זה. הקמתי צוות מגשר בין חרדים לחילונים, תפקידם לפעול בשכונות המתחרדות".
החרדים והערבים פושטים על עפולה - יעקב בר נתן בראיון: "ההפגנה היום הייתה נגד מגיפת הערבים שבאים לעיר. הם רוכשים פרוייקטים שלמים. לעולם לא נקים להם מסגדים. החרדים במקביל פושטים גם במאות דירות בעיר. יש רחוב אחד שנסגר בשבת בגלל הציבור החרדי.
 --------------
מהדורת חצות בסקופים:
• מחבר דו״ח העוני הפרופסור דניאל גוטליב סמנכ״ל מחקר ופיתוח בביטוח הלאומי בראיון: אין ספק שהקיצוץ בקיצבאות הוא גורם משמעותי בדו״ח. ישנה מודעות גבוהה יותר בממשלה הנוכחית לטיפול בבעיה אך עדיין לא מספיק.
• אליעזר מנגשה אביו של של תלמיד הישיבה העצור לפני חתונתו בכלא הצבאי: אף אחד מהחכי״ם החרדים ששוחחתי איתם לא חזרו אלי.
• דוד מלכה, סמנכ״ל בכיר ברשות המיסים מדבר לראשונה בראיון מקיף על הביקורות הרבות של מס הכנסה במגזר החרדי: מביקורות שערכנו בנושאי דת עולה כי אחוזים גבוהים לא מדווחים על הכנסות. מטבע הדברים שנגביר את העירנות במקומות הללו.
• ח״כ מיקי לוי ׳יש עתיד׳: מסכים עם פרוש שצריך אדם חרדי במחוז החרדי אך שיהיה אקדמאי ומבין בחינוך.
• גיסו של העצור החרדי בחשד לרצח בכפר דומא בראיון: מונעים ממנו להדליק נרות חנוכה. לא נותנים לנו לדבר איתו. עצרו אותו כאחרון הפושעים.
• סערת האשת איש בארה״ב - הדיין הגאון פנחס שפירא מבד״צ שערי משפט בי-ם בראיון: אמנם יש היתר לבטל קידושין ע״י טענת מקח טעות, אך הסיטואציה הזו לא מצדיקה כלל את ההיתר. וגם הרב שפירסמו שהתיר מכחיש בתוקף.
• לאחר עיכוב של שנים, מחר הבחירות לרבנות מעלות - יו״ר המועה״ד בעיר ציון בוארון בראיון: מתוך 6 מועמדים הרב סייג הוא היחיד שנוכח ומכיר את העיר במשך 30 שנה, אנו מקווים להיבחרו.
• עבאס זכור מתאם נישואים בבי״ד הקאדים בראיון על הוטו שהטיל ליצמן על מינוי נשים.
• בנימין נקי יו״ר ׳צעירים׳ בראיון על האירוע הענק מחר לבני התורה הספרדים בהשתתפות הגר״ש כהן בתפארת ירושלים.
--------------
מהדורת יום רביעי במערכה:
מרן ראש הישיבה שליט"א בתחילת כתיבת האותיות בספר תורה לע"נ מרן ראש ישיבת גרודנא זצ"ל "היום יש דבר נורא דבר מאוד, הם פוגעים בתוך היכלי התורה זה אני לא יודע אם היוונים הצליחו כך לעשות" «  מרן ר' דוד סאלוייציק שהגיעו למעונו בכדי שישתתף בכתיבת אות בספר תורה נשא דברים בארוכה ואמר כי "יש טשטוש גדול היום"  «
מרן הגאון הגדול ר' מיכל יהודה ליפקוביץ זצ"ל במכתב בכתב ידו על חוק טל: "שמעולם לא שמענו שלו היה גזירה כזו שראשי ישיבה וגודליהם יתנו יד וסיוע למזימותיהם הגליות להביא למעט לומדי התורה ובני הישיבות שיחיו'" המכתב המלא.
להשכיחם תורתך תשע"ו – פירצה חמורה: תלמוד תורה ליטאי בעיר רחובות עבר לממלכתי חרדי, לטענתם, בגיבוי רבנים חשובים, וזאת בעקבות שיקולים כלכליים. כזכור כל גדולי ישראל הביעו בחריפות התנגדות לצעדים כמין אלו.
על מה מוסרים נפש? כמובן לא על גזירת הגיוס, אלא על דברים אחרים. כך הוכרז בכינוס דגל התורה בירושלים. הפרטים.
התרגשות רבה היום במסיבת חנוכה של רשת הכוללים 'ישכר באהליך' בשעות סדר א', לנוכח השתתפותו של מרן הגראי"ל שטיינמן אחר חודש שלא יצא מביתו.
מבצע המנויים של עיתון 'הפלס': אחד האברכים החשובים בדברים מרתקים על המצב בדורנו ועל הצורך ב'עיתון הפלס'. מתוק מדבש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.