רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 ביוני 2018

האדמו"ר הקדוש והטהור מויזניץ ממשיך לחייב את חסידיו בחיזוק והידוק הקשר והאמונה בו ומבטיח כי יבא לבתי החסידים לבחון את הילדים אם משרישים בהם אמונת צדיקים

מתוך דברי האדמו"ר הקדוש והטהור מויזניץ ר' מנדלי הלילה במוצאי שבת

בזמן שהותי בשוויץ אין לשאול שום שאלה של פיקוח נפש או הזכרה לשום אחד אחר, לא לבני הרב חיים מאיר ולא לבאבא אחר, אם אי אפשר לתפוס אותי יהיה אפשר לכתוב פיתקה (קוויטל) ולהכניסו לספר מדברי תורתי ומיד תקבלו את התשובה הנכונה!
אגיע לביקורי פתע בבתי החסידים, ואבדוק בדק הבית באם משרישים אמונת צדיקים בילדים הקטנים, הנני מבטיח לעשות מבחנים לכל ילד מהקטן ועד הגדול.
בזמן שהותי בשוויץ, שכל הקהל יתאספו יחדיו בלילי שבתות כאילו שאנוכי כאן, שיהיה ערוך השולחן עם ב' חלות וי''ב חלות ויעמידו יין ושיזמרו את הניגונים כמו בשלחה"ט ומבטיח אני לכם שאהיה עמכם כאן
מי שיעבור מהחצר כאן, שידע שאני מנתק עמו את החבל הן בעולם הזה והן בעולם הבא שלא יבוא אלי בטענות שם שהוא היה איתי כי לא אהיה לצידו אז.
וודאי שלא יבואו אליו בעוה"ב, מי ירצה להכנס שם לעמקי תהומות כדי...
ציטוט ראשון: יוקיל וייס יד ימיני, על פיו יושק דבר, הוא יודע מחשבתי, הוא מלווה אותי בנאמנות עשרות שנים, ומה שהוא אומר זה כמו שאני אמרתי!
בטיש הוא עשה תקנה שמתחת לגיל 50 חייב לעמוד על הפארענטשעס,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.