רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 19 ביוני 2018

זק"א ערך אירוע מעורב לגברים ונשים הזמר שטיינמץ עזב במחאה ליצמן נאם בפני גברים ונשים וגם לפיד נאם שם רח"ל

האירוע  של זק"א בפתח תקוה אמש  כוכב הזמר החסידי, מוטי שטיינמץ, עזב במפגיע את האירוע באמצע ההופעה שלו.
מתברר, כי שטיינמץ – המקפיד מאוד על הפרדה בהופעות שלו – כעס על הערבוביה ששררה באולם, והחליט לעזוב את המקום.
בדרכו החוצה היו מי שניסו לשכנע אותו להישאר, אולם הוא הסביר להם כי מדובר בענין עקרוני שאינו נתון למו"מ מבחינתו.
כאמור, האירוע אמש סיפק גם כותרות פוליטיות, בעיקר מכיוונם של לפיד וליצמן.
השר ליצמן שדיבר באירוע הצדעה לזק"א בעיר פתח תקווה אמר: "אם הייתי יודע שלפיד בא לא הייתי מגיע". לפיד שדיבר לפניו בכנס ללא נוכחותו של ליצמן אמר: "אני יכול להיות כאן כי ליצמן עוד לא הגיע".

באותה עת שהה ליצמן בחתונת בית צאנז בנתניה, בנאומו תקף ליצמן את לפיד: "פתאום יש לו זמן לזק"א? אחרי שהשפיל ופגע בנו הוא מתלונן שאני לא מדבר איתו".
בעבר אמר ליצמן בראיון לתקשורת: "אני לא דיברתי אתו מאז שהוא נבחר לכנס ולא מתכוון לדבר אתו, מעולם לא דיברתי אתו ולו מילה אחת. הוא אומר שהוא לא שונא חרדיםכי הוא רוצה להיכנס לקואליציה". אמר ליצמן.
ליצמן נשאל האם הם רואים ביאיר לפיד כ'טמא' והשיב בחיוב. "בן אדם ששבר לי ידיים ורגליים הוא הרביץ לי הוא אשפז אותי שפך את דמי הוא השפיל אותי, אתה רוצה שאני אדבר אתו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.