רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 18 ביוני 2018

מבזקים

ח"כ יעקב מרגי ב"קול חי": "חוק הגיוס הוא הרע במיעוטו. בג"ץ לא יפסול חוק שהוכן ע"י צה"ל. המועצות יידברו ביניהן ותהיה עמדה אחידה. אפשרויות נוספות: להימנע בהצבעה או לשלב את זה עם חוק ערך לימוד התורה".

יו"ר מפלגת "יש עתיד" יאיר לפיד התייחס בפתח ישיבת סיעתו לחוק הגיוס החדש ואמר כי "מתווה הגיוס הוא בעצם חזרה על החוק של יש עתיד. הפעם גם צה"ל והרמטכ"ל חתומים על המתווה. אם הממשלה תשנה מילה אחת במתווה הזה - זו כבר לא פוליטיקה".

העיתונאי אהרן רבינוביץ מ"הארץ" מעריך בחצות בסקופים: אין אדם חרדי שיכול לומר כי חוק הגיוס הוא טוב - קוראים לזה הרע במיעוטו. להערכתי מועצת גדולי התורה ירדו מהעץ ואחרי שינוי כזה או אחר יתנו לחוק לעבור.

מני גירא שוורץ בחצות בסקופים: הסכמת ליברמן להחזרת חוק הגיוס לוועדה לתיקונים שימנעו התנגדות אגודת ישראל, נותנת אורך נשימה לקואליציה. יחד עם זאת עשויה לדחות החקיקה ולמנוע החלטה קודמת של המועצת לחקיקה עוד במושב הקיץ.

אהרן רבינוביץ בטויטר: ‏עד כמה חשוב לחרדים נושא הגיוס: בעיצומם של ימי השבעה על פטירת בנו קיבל הבוקר הרב גרשון אדלשטיין, מנהיג דגל התורה, את חבר הכנסת גפני לשיחה בעניין משבר הגיוס, לפני פגישת ראשי סיעות הקואליציה עם ראש הממשלה. בשיחה השתתפו בנו הרב צבי יהודה והרב דוד שפירא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.