רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 6 ביוני 2018

בעולמם של חרדים - ודע מה שתשיב - צעד קדימה

הרבה חשבתי אם לעשות זאת ולאחר שנים של התלבטויות הגעתי למסקנה כי צריך את זה להשלים את החסר, וכי אין זה סותר לבלוג, למרות שרוב החומר יהיה כאן וכאן אם כי בצורות שונות ובזמנים שונים בשל השינויים הטכניים שמתאפשרים כעת באתר

השקעתי עמל רב בבלוג, התחלתי בקטן והלכתי וגדלתי עד שהיום אנו מעלים יותר ממאה פוסטים ליום, גוון של נושאים וחומר במטרה להגיש לגולש כל יום את מה שהוא מחפש וכשם שפרצופיהם אינן שוות כך כל אחד מחפש משהו אחר, מעניין אותו נושא אחר ולכן אי אפשר להתעלם מכלום וגם מזה ומזה אל תנח ידך

מה שלא היה טוב בבלוג הוא החיפש והמרחק, בשל מספר הפוסטים הכל כך גדול, במיוחד כשעסקנו למשל בגלריות של תמונות הם תפסו כל כך הרבה מקום וב"ה מעתה לא עוד, הגלריות כולן יכנסו במקום שמיועד לגלריות באתר, ובבלוג תמצא לינק ישר למקום, ככה בכל נושא וענין שהיה קשה לנהל אותו בבלוג מעתה תמצא לינק בבלוג לאתר

אין זה קל לנהל את האתר החדש, אני כבר עסוק עמו כמה שבועות טכנית, אבל מוצא בו הרבה ענין, מה שטוב בו אפשר למצוא הכל ומיד, אתה פונה לקטגוריה לוחץ עליה והכל עולה מבלי שאתה צריך לחפש, כל נושא וענין מוצא את מקומו, כאשר יחד עם זאת ה'פני' של האתר מרשים עם כמות עצומה של נושאים הנותנים לך מושג מן הקורה ברחוב החרדי

כמו בבלוג שהתחלנו פסיעה פסיעה כך גם באתר, אני יוצא לדרך בפסיעות ראשונות תוך כדי שנתקדם נוסיף עוד ועוד עד שנגיע למה שאנו רוצים לראות וזה יקח קצת זמן

מה שאני מבקש קצת סבלנות לתת לנו זמן לעבוד ולהכין אתר שיהיה היפה והמרשים ביותר מפני שכאן תמצא את העולם החרדי כמות שהוא בלי משחקים ובלי מחבואים

מקוה אני שתתאזרו בסבלנות, מספר הקטגוריות יגדלו עם הזמן וכמות החומר יילך ויגדל, כשמעלה גדולה לאתר לא עוד הגבלת זמן ושעות, באתר אני בעל הבית לעשות כחפצי. בבלוג הייתי מוגבל לסדר שגוגל קבעו לכמות משקל ושעות, כשהתחלתי הם לא איפשרו לי יותר מחמישים פוסטים ליום מקסימום, ב"ה היום הם הכפילו לי את המספר ובכל זאת אני עדיין כבול לשיטה שעלי להעלות את מה שלמטה קודם ולהמתין עם החומר שצריך להיות למעלה רק בסוף, זו הסיבה מדוע כל כך הרבה חומר ממתין שעות ולעיתים 12 שעות ויותר. באתר יהיה סדר חדש, תמצאו הרבה חומר קודם לפני שיגיע לבלוג

כאמור, הבלוג ממשיך במתכונתו כפי שהיה, ומה שיועיל לבלוג שדרכו תגיע לחומר שעד היום לא הגעתם כמו למשל MP3 ו-PDF ואחרים ששם לא נתנו לנו אפשרות כזו

להתראות כאן בבלוג ובאתר

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.