רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 7 במאי 2018

מבזקים

גורם בקהילה הליטאית בבית שמש ל"כיכר": "למחצית מהנעצרים אין קשר לסיפור והם נעצרו על בסיס של הלשנה רחבה למשטרה שתבין למפרע את הטעות שעשתה".

גפני ל'קול חי' על הפרשה בבית שמש - "אני לא מוכן לדבר נגד המשטרה. מהיכרותי עם משה מונטג, אני בטוח שהוא פעל על פי החוק. מקווה רק שהאמת תצא לאור".

ח"כ גפני לדוד חכם ב'קול חי' - "משה מונטג הוא אחד הנציגים הטובים שיש לדגל. כל הבכירים שמתעסקים בתחום תכנון ובנייה, כולם משבחים אותו ואת עשייתו. אני מקווה שהוא ייצא נקי. אין לי טענות של המשטרה".

רבני העיר ביתר עלו אמש למעונו של הגר״ח קנייבסקי שצירף את חתימתו לתקנון המוסדות של העיר עליו חתמו הגרי״ש אלישיב והגראי״ל שטיינמן זצ״ל נגד השימוש באינטרנט פרוץ.

 בנוסח התקנון החריף של גדו״י נכתב כי ״באם ייוודע שמי מבני הבית משתמש באינטרנט פרוץ אפילו באופן עראי אפשר לסלק את הילד מבית החינוך״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.