רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 8 במאי 2018

החרדים בירושלים, הצביעו נגד 'כשר למהדרין'

בהצעה שהעלה על סדר היום חבר המועצה אריה  קינג, ביקש לקבוע כי בכל אירוע עירוני בו מוגש אוכל, יהא זה בכשרות מהדרין, אך כצפוי, חברי המועצה החרדים לא יכלו לצדד בחבר האופוזיציונר, ונאלצו להימנע. כתגובת המשקל, בישיבת הנהלה שנערכה כשעה קודם לכן, סוכם עם ראש העיר לחדד נהלים ולהקפיד על הכשרות.
"בירושלים יש מעל 40% אנשים שצורכים רק כשרות מהדרין", אומר קינג, "מה גם שיתר האנשים לא מקפידים שלא לאכול מהדרין, בעוד מי שאוכל מהדרין לא יכניס לפה אוכל בכשרות אחרת, מתבקש שבאירועים שהעירייה עורכת יגישו אוכל שכולם יכולים ליהנות ממנו".
שורת מקרים בהם, לטענת קינד, הגישו אוכל שאינו כשר. "כבר כשתחילו להיות פסטיבלים בכל מיני אירועים חילקו אוכל לא כשר, היינו לפני תקופה בחנוכת מבנה עירוני בארמון הנציב, וראיתי עובדי עירייה אוכלים. ניגשתי לבדוק מה ההשגחה, ועונים לי: 'השגחה פרטית'. ניגשתי להגיד את זה לעובדים והם פשוט הוציאו את האוכל מהפה באמצע הביס…"
כאמור, הצעתו לתיקון המתבקש נדחתה במליאת המועצה, על ידי הנציגים החרדים. שיקול היה כי מאחר וקינג באופםוזיציה אז עדיף לאכול טרף וחלילה לא לתמוך בטענה חזקה שהחרדים היו צריכים היו להיות היוזמים
כאן נציין כי אם החרדים היו יוזמים את ההצעה אז קינד לא היה עוסק בזה, הוא העלה את ההצעה מפני שהחרדים בכל השנים שותקים ומתירים לעיריה להאכיל טריפות רח"ל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.