רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 25 במאי 2018

האדמו"ר שנותן לחסידיו כתובות איך לחטוא

מספרים על יהודי שביקש לשוב בתשובה, הוא נכנס לרב ואמר חטאתי ואני רוצה לשוב בתשובה מה עלי לעשות. שאל הרב את האיש עם מי חטאת, אמר היהודי לא אומר עם מי, אני רוצה לשוב בתשובה וזהו זה, אמר לו הרב אני יודע, חטאת עם לאה, אמר לו היהודי לא, הרב טועה, אמר לו הרב אני יודע חטאת עם רחל, היהודי ממשיך ואומר לרב גם כאן אתה טועה וחבל על הזמן לחפש מפני שלא אומר עם מי חטאתי אני רק רוצה לשוב בתשובה. אומר לו הרב אם אינך אומר עם מי חטאת אז אין תשובה. קם היהודי ואמר לרב, תשובה אולי אין לי אבל 2 כתובות חדשות קיבלתי

ככה זה כשהרב טיפש ורחוק מלהבין ולדעת מה מותר לומר ומה אסור. מי שישמע את דרשתו של האדמו"ר האהרוני מסאטמאר ימצא כי הוא מאותם רבנים שנותנים לחסידים שלהם כתובות היכן ואיך לחטוא. תשמעו איך שהוא מלמד את הציבור את כל הטריקים איך גברים ונשים מתחברים ומתקשרים זה לזה בקרית יואל, וכיצד חוטאים איפה והיכן ובאיזה דרך, הוא נואם ומספר כל פרט, אנשים תמימים שלא האמינו כי יש דבר כזה קיבלו על מגש של כסף בית ספר לחטא

ככה זה כשהראש מונח במלחמות שטותיות ומתעלמות מן הרציניות, מי שקצת חכם יותר לא היה מדבר ככה

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.