רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 22 במאי 2018

משה גרילק מתחמק וזורק על חיים שאולזון

מביא אני לכם התכתבות של כותב ומעיר למשה גרילק ממשפחה, דברים שכלאורה לא צריכים לעניין אותי, אבל בגלל השורה שכן כתב כתגובה, לכן אני מביא את הדברים כפי שנכתבו אליו, ואתחיל במה שהכותב כותב לי:

אכתוב תחילה אתה זה שטוען תמיד על הצורך בעקביות לא משנה מה ההשקפה והנה קבל תגובה למשפחה העיתון שנתלה כביכול בזה שהוא מייצגת את השקפת גדולי היתד של עכשיו ועם זאת מפרסם את האקדמיה
משפחה הינו עיתון של שקר. תראה הרב אלישיב היה שייך למחבלים ואתה הרי כותב זאת ברורות בלי להסתיר. הבעיה של יתד ובעיקר של משפחה שמנסים לרקוד על שתי חתונות
הרב אלישיב היה נגד משפחה אין בזה ויכוח מה עשו משפחה אז פרסמו מכתב של הרב שטיינמן שלא ניתן בכלל לפירסום במשפחה ולא בא להוות הסכמה למשפחה סתם פושט טלפיו ואומר כשר אני

ועכשיו התגובה למשפחה
 
מכתב תגובה למאמרו של משה גרילק ילד אני מתפלל עליך
לזקן החרדקים ומגינם
מר משה גרילק
עורך בטאון החרדקים משפחה
 
קראתי את מאמרך על אותו ילד שהלך עם הטלאי הצהוב
אומר לך אינני תומך בהתנהלות מעין זו
אם כי אני מסתכל על זה כתוצאה של התנהלות השלטון במדינת ישראל
גם אם יש מי שרוצה ולומד
אין זה ממעיט בכיהואזה את העובדה שיש שנרדפים באגרוף רשע על ידי הממסד הציוני ללא כל צורך שיש בהם
אלא כשנאת עשו ליעקב
העובדה שהם לא ממלאים את חוב הערכאות בהתייצבות איננה מצדיקה את העובדה שאתה כאדם שמתחזה ליהודי חרדי תצדיק את מעצרם
 
מפריעה לי מאוד גם הדוגמה שלך
מאותו בן למשפחה חסידית שלדבריך פרק עול
לידיעתך אלפי ליטאים מודרנים פרקו עול כבר מזמן
והסיבה העיקרית לסקלוריזציה זו היא המתירנות הניאורפורמית מבית מדרשו של הרב שטיינמן
אבהיר את דברי
אין אני מאותם הרוקדים על פטירתו
אני מכבד ת"ח באשר הוא
גם ממגזר שהשקפתו אינה כשלי
אך אי אפשר להתעלם מכך שהוא זה שפתח את הפירצה
והוא האילן הגדול שבו נתלים כל החרדקים שכמותך
 
אגב אולי תסביר לי למה אתה ממשיך ביד רמה להמרות את פיהם של רבותיך =לדבריך לפחות - הלא הם  גדולי היתד
שאסרו את האקדמיה
ואתה מפרסם את פורקי העול במגזין
כאיש אשר יעשה ביד רמה
 
אני מתפלל על נכדיך
מישיבת פורקי העול של דודו כהן חוגגי נצחונה של נטע ברזילי
עליהם אני מתפללים שלא יתדרדרו
עוד אוסיף לך
יהדות ליטא נחרבה לחלוטין בשואה
כל מה שנשאר ממנה זה רק מי שעלו לפני זה לארץ ישראל ולא עברו את השואה
כל מי מהם שעבר את השואה ושרד פיזית בחיים התפקר לחלוטין
גדלות האדם הנמדדת לפי יכולת לימודו לא החזיקה להם את האמונה בשואה
כי הם היו ברובם למדנים מודרנים וריקנים
דווקא החסידאקים הקיצונים הם אלה ששרדו רוחנית את השואה
ולכן לא פלא שלצערינו מי שניהל את הסקלוריזציה כקטליזטור מראשית המאה ה21 הגיעו מהמגזר הליטאי וחבל
המצפה לתגובתך
 הוא לא ענה לי אבל הוא כתב לי שאם לא שיש כאן טענה נגד הרב שטיינמן הוא היה בטוח שחיים שאולזון כתב את זה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.