רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 במרץ 2018

יום טוב שני של גלויות - מתנה מן השמים

כל כך הרבה זמן שאני מצפה לזה, עברנו חורף בלי חגים ועתה אנו מגיעים לקיץ שמתחילתו ועד סופו כמה חגים חשובים, ומה שטוב שיש עוד יום. מודה אני ומתוודה, במיוחד בפסח בלילה הראשון אני עייף נכנס לחג הרוג ממש, היום השני של החג זהו החג האמיתי שלי, יום שאני עם כל הכוחות ומשיג ביום כזה מה שאי אפשר להשיג ביום הראשון של החג

ליל הסדר הראשון  מסתיים יחסית אחרי חצות, אוכלים את האפיקומן ומאז ועד הסיום מקסימום שעה, ואילו ביום השני יושבים עד ארבע לפנות בוקר לפחות,

יום טוב שני של גלויות היא מתנה שניתנה לעם ישראל בחו"ל כפיצוי על כך שאיננו בארץ ישראל ששם מקור ההשראה, אני מאוהב ביום טוב שני בגלל שמספיקים ביום הזה מה שלא מספיקים באף יום מן השנה, לומד כל כך הרבה, עבורי כל רגע זה תענוג, מתפלל שזה ימשך ולא יגמר, זה גן עדן ממש

השנה בסוף החג הימים האחרונים יזכו גם בני ארץ ישראל לעוד יום אם כי זה יהיה שבת, אבל תגיעו לשבת עם כוחות מלאים ותטעמו מן הטעם שאנו טועמים כאן ביום טוב שני של גלויות

נשוב אי"ה במוצאי יום טוב שני של גלויות

חג כשר ושמח לכל קוראינו ולכל בית ישראל

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.