רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 18 במרץ 2018

ווארטים

אדמו"ר אחד הגיע לשמים, וכשרצה להכנס לגן עדן התנו זאת בתשלום של 50,000$. כשתמה על המחיר, ועוד לגן עדן, השיבו לו שעל מקום ב'כל העולם כולו' שילם יותר..

בברסלב אומרים: "בודד? תתבודד!"
בחב"ד אומרים: "בודד? תתוועד!"
אצל הליטאים אומרים:
"בודד? תתאבד"...

חותן שואל את החתן שלו: מה לקנות לך? ש"ס או שעון?
החתן: תקנה לי אייפון… יש בו גם ש"ס וגם שעון…
החותן: אז תחזיר את הכלה - הבת שלי! יש מספיק בנות באייפון…

ויקיפדיה: אני יודע הכל .
גוגל: יש לי הכל .
פייסבוק: אני מכיר את כולם .
אינטרנט: בלעדיי אתם לא שווים כלום !
חשמל: אני מקשיב... תמשיכו לדבר...

 אפיקורס אחד.
הבן שלו חזר בתשובה. ואחרי שבועיים הבת שלו חזרה בתשובה.
ואחרי שבועיים נוספים. . אשתו חזרה בתשובה. ..
אז הוא רץ מבוהל לחבר שלו. שיתן לו עצה. מה לעשות ...שואל אותו החבר שלו. את המזוזות בבית כבר בדקת??

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.