רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 14 במרץ 2018

ווארטים


הלך הקב"ה אצל כל הפוליטיקאים ושאל "במי אבחר להנהיג את העם בדור הגאולה?"
ואז כולם צעקו בי! בי!
ומאז הוא ראש הממשלה

מיכאל שמש: ‏אני לליצמן: תגיד, העסק גמור?
ליצמן: לא יודע, אבל אני גמור.

מה הקשר בין פוליטיקאי וטיטול?את שניהם מחליפים ומאותה הסיבה

בשורה טובה והזמנה
ברוך השם זכיתי לסיים את הש"ס בסעייתא דשמיא,
הנני להזמין בזאת את כל חברי לבוא ולהשתתף עמי.
ולעזור לי לנקות גם את השו"ע והרמב"ם....

המחבלים במאמץ אחרון להשיג כמיות אדירות של יצור מיוחד של "בואש כשר לפסח" בכדי שיוכלו להפגין בימי חול המועד הבעל"ט עם כל ההידורים....

לאחרונה צדה עיני בכל מיני פרסומות אודות מומחים מיוחדים לחינוך המבינים את נפש הילד, בעיתון אחד אני רואה מומחה "לחכמת היד" יכול לאבחן את הבן שלך.... במחיר 50 ש"ח לביקור.  יום אחרי זה אני רואה פרסום אחר "מומחה לחכמת הפרצוף"   במחיר 70 ש"ח לביקור, וחשבתי כי שניהם חושבים שאני פרייאר והם מומחים ל"טיפשת הכיס" של הקליינטים התמימים.
פתאום נזכרתי שהמלמד שלי לקח את "חכמת היד" שלו והטיח אותו על "חכמת הפרצוף" שלי בחינם והכל הסתדר...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.