רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 21 במרץ 2018

דרעי, פקיד ליצן

מאת ש"סניק

הפוסט על אריה דרעי, לא היה מדוייק לגמרי. דרעי מודה בעובדות. הוא מודה שנעשו פשעים נגד האנושות לעדות המזרח ע"י הסוכנות ה"יהודית".
הוא מודה שהמרוקאים האומללים לא בחרו היכן לגור כשהובאו ארצה ע"י הממסד האשכנזי החילוני.

"אנחנו לא באים לבכות על העבר ולא מבקשים נקמה" אומר דרעי.

אז מה הוא כן רוצה? אליבא דדרעי, כל מה שיכפר על פשעי העליה המחרידים והמזעזעים זה בסה"כ להכיר במרוקאים מירוחם ובית שאן כ"מייסדים" ו"מפריחי שממה"... שמדינת ישראל שדפקה אותם, תגיד להם אחרי 70 שנה תודה אתם מייסדי הנגב ומפרחי השממות....

דרעי הסמרטוט לא מעז לדרוש הכרה בפשעים שנעשו, לא חולם על עשיית דין ובטח שלא נקמה. הוא לא מפנה אפילו אצבע מאשימה. הוא לא פנתר שחור, ולא לוחם חברתי. הוא לא ראובן אברג'ל ולא סעדיה מרציאנו.

הוא סה"כ שר מפונק שמאז שגילה את מנעמי השלטון לא עזב אותם לרגע אחד, כל עוד זה היה תלוי בו.

קשה להאמין שהוא מאמין בקשקוש הזה. כולם יודעים שהמרוקאים לא ייסדו כלום, ולא הפריחו שום שממה, חוץ מהשממה בלשכות העבודה שגם שמה הם קופחו והופלו.

אבל לפקיד המרוקאי הנאמן של הממסד הלבן אדון דרעי, יש דרך משלו ליישר את ההדורים. מתן תעודת "מייסדים" למרוקאים של אז, ע"י המדינה של היום, היא לא יותר מאשר ציניות וצביעות, זה בעצם להגיד למרוקאים תודה שהשתנו עליכם, היה מצויין. ללא ספק זה פוגע ומעליב פי כמה.

אדון דרעי הנכבד, אל תעזור למרוקאים, ואל תדבר בשמם. אף אחד מהם לא צריך תעודות הוקרה מהמדינה, ולא תואר מייסדים ומפריחי שממה. תמשיך לשבת על כסאך המתנדד ולהנות ממנעמי השלטון עד ששוב תכנס לכלא.

עדות המזרח לא זקוקים לפקידים ליצנים מהסוג שלך, שכל מה שמניע אותם זה עוד קדנציה ועוד קואליציה. לא היה מזיק לך ללמוד פרק בייצוג אוכלוסיה מחברי הכנסת הערביים, אצלם אין התחנפויות ואין משחקים, והם מאוד ברורים בגישה שלהם. בניגוד אליך, הם מבינים שהממסד הזה הוא לא הממסד שלהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.