רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 18 בפברואר 2018

רעידת אדמה אצל האהרונים - האדמו"ר בורח למלון בגליל על מנת שלא לשהות בבית מקורבו של מייזליש - בליל החתונה מחפשים מלון סודי

מאת אהרוני

בין השינויים שיחולו בלו"ז: האדמו"ר יפנה מנתב"ג לתפילת שחרית באלעד, במקום לוילה בסביון, שנמצא בין היתר בבעלות נוח קליין, שנמנה עם חסידיו של הרב מייזליש, והוא שהעמיד את הדירה לטובת ביקוריו הקודמים של האדמו"ר. בשלב זה טרם ברור אם השינוי נובע מסירובו של קליין להעמיד את דירתו לטובת הביקור, או בשל סירובם של מקורבי האדמו"ר, מתנגדיו של הרב מייזליש, להשתמש בדירת מתנגדם.

שינוי נוסף: אכסנייתו של האדמו"ר בליל החתונה. כפי שמתברר, מקורבי המהר"א מנסים למנוע ככל האפשר, גישה של אנשי הרב מייזליש אל האדמו"ר במהלך הביקור הקצר מחשש שאלו ינסו להשפיע על האדמו"ר לשנות את גישתו, כשבין היתר יתלוננו בפניו על התנהלותם של אנשי רוטר ופישר, משב"ק האדמו"ר, שלפי השמועות הם אשר גרמו לכאוס ששורר בקהילת סאטמר בבני ברק.

כדי לנטרל כל גישה של 'גורמים עויינים' אל האדמו"ר, הוא לא יתאכסן ולא ישהה בשיכון בבני ברק, וייתכן בבני ברק בכלל,  מלבד ביקור קצר במבנה חדש של מוסדות הקהילה שנמצא מחוץ לתחומי השיכון. לפי שעה, מיקום אכסנייתו של האדמו"ר בליל החתונה טרם נקבע. בלילה שלפני החתונה יתאכסן האדמו"ר במלון בגליל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.