רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 20 בפברואר 2018

מבזקים

• סערת גיוס פילבר כעד מדינה - יצחק פלדמן 'בקהילה' בראיון נרחב לקו החרדי על התפתחות הדרמטית בחקירת פרשת בזק. במשטרה סיכמו עם מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר שיחתום על הסכם עד מדינה בתיק 4000. המטרה: לחזק את הראיות ואת החשדות נגד הדרגים הגבוהים ביותר.

• יו"ר 'דגל התורה' בחיפה הרב מיכי אלפר בראיון סוער ל'קו החרדי' על המצב בחיפה ומסכם את ביקורו של יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני היום בחיפה, בחנוכת בנק פאג"י, בסיור בישיבה שנהרסה על ידי עיריית חיפה.

• משה פלדמן קול ברמה: גם היום 'יתד נאמן' המשיך בתחקיר המקיף אודות נושא גיוס בנות ומפריך לחלוטין את הטענות ל"גזירה" כולל הנסיונות של רבנים מארה"ב שקיבלו מידע שיקרי להתערב ולהכתיב לגדולי ישראל בנושא.

• גל אסונות דליפות הגז: פישל רוזנפלד קו עיתונות בראיון לקו החרדי: חברות גז פועלות בניגוד לחוק ומסכנות חיי אדם בשכונות מגורים. ברשות הכבאות מזהירים: "המקרים המסוכנים ביותר נמצאים ברחוב החרדי. הגמ"חים שפועלים ממטרות חסד לא יודעים עד כמה הם מסכנים חיי אדם".

ויו"ר סיעת 'כולנו', חה"כ רועי פולקמן מחר ב'קו עיתונות': "אסור לתת לפוליטיקאים להתערב בתכני השידור. אני רואה עיתונים חרדים שמסיתים נגד גיוס לצה"ל. זה כואב לי ואני מגנה את זה. אבל לסגור אותם? להזמין משטרה? מדובר בפגיעה בבסיס חופש הביטוי של עולם העיתונות במדינה דמוקרטית".

• סגן ראש העיר בית שמש שמואל גרינברג בראיון לקו החרדי על הדיון היום בוועדת הכספים בהשתתפות ח"כ משה גפני וראש העיר בית שמש משה אבוטבול על סכנת סגירת המפעל  מלט הר טוב בבית שמש , סגירת המפעל תוציא ממעגל העבודה 120 משפחות תושבי בית שמש על כל המשתמע מכך. במקום מס בלו, הצענו בדיון להטיל מס היטל על הייבוא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.