רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 13 בפברואר 2018

דרעי לחוקרים הכסף ממתנות ומהאבא שהיה חלפן כספים והשאיר לו ולאחיו מיליונים במזומנים

מאת נענה

חקירות דרעי: בין הנושאים הרבים שעולים בחקירתו של שר הפנים, אריה דרעי, שנמשכת זה זמן מה, היא שאלת המס. מה מקורם של המזומנים הרבים שקיימים בידי השר ואחיו. בחקירתו טען השר כי ההכנסות מקורן במתנות שקיבל מאלפי המוזמנים שהגיעו לאירועים שערך.

עם זאת, בין ההכנסות להוצאות באירועים הללו היה קיים פער לא מוסבר. בתגובה לכך השיב השר דרעי כי הוא קיבל כספים מאחיו, עו"ד שלמה דרעי. האח, סיפר כי מקור הכספים שהועברו הוא מאביהם המנוח של השניים שהיה חלפן כספים גדול והמזומנים הם שלו.

בפרשיותיו הישנות של דרעי זכורים הוריה המאמצים של יפה, אשתו, הזוד ורדרבר. בפרשות אלו הסביר דרעי שהזוג העביר לו כספים. עתה נשאלת השאלה, האם אביו של דרעי נכנס לאותה המשבצת, לאותו התפקיד.

בתוך כך, בחודש ספטמבר האחרון פורסם כי השר דרעי "חשוד בעבירות שאי אפשר להקל בחומרתן", כך לפי תשובת הפרקליטות בתגובת המדינה לעתירת תנועת "אומץ", בדרישה להעביר את השר מתפקידו בשל החשדות נגדו. המדינה הודיעה אז כי היא מתנגדת לעתירה. 

בהודעת הפרקליטות לבג"ץ, פורטו החשדות נגד דרעי, הכוללים - לקיחת שוחד, הלבנת הון, רישום כוזב במסמכי תאגיד, גניבה, שבועת שקר ושיבוש הליכי משפט. כל אלו בכמה פרשיות נפרדות. במהלך החקירה הגיעו עשרות עדים להיחקר וכן נאספו חומרים רבים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.