רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 12 בפברואר 2018

מבזקים

יעקב גרודקה: ‏למרות המאמץ האסטרטגי של השר ישראל כץ להוציא את עצמו מסוגיית חילול השבת, הבוקר 'המודיע' מסמן אותו כמטרה. המרוויח הגדול: השר חיים כץ.

אבי רבינא: מאיר תורג'מן יכריז ביום שלישי במסיבת עיתונאים רשמית על ריצתו לראשות העיר. בעבר אמר כי יתמודד רק במידה וניר ברקת לא ירוץ. הוא יודע משהו שאנחנו לא?.

'ישראל היום': הכנסת תבדוק את הטענות של המפכ"ל אלשיך על מעקב אחר קציני וחוקרי המשטרה בדיון מיוחד בוועדת הפנים. הערכה: המפכ"ל יזומן לוועדה.

ח"כ יצחק וקנין ל'ישראל היום' - "אני בקדנציה השביעית, ההתנהגות הפעם של כמה ח"כים חמורה יותר מכל מה שאני זוכר בבניין. הדבר נובע בראש ובראשונה מכך שיש ח"כ 'פרא אדם' ששמו אורן חזן. זו תופעה שלא הייתה בעבר. מעשיו של חזן בריונות. ח"כים בירכו אותי אחרי העונש, אמרו לי שהחלו לנשום לרווחה. אם הוא ימשיך נשלול ממנו שבועיים של שכר. לפני ההחלטה זימנו את חזן, הוא בחר לתקוף אותי אישית".

'ידיעות': עו"ד פוקס שהגיש את העתירה נגד פרסום ההמלצות של רה"מ - הוא פעיל ימין מוכר, חבר בפורום המשפטי למען ארץ ישראל, התמודד בעבר על מקום ברשימת 'הליכוד' לכנסת ועבר אח"כ לבית היהודי. המצב כרגע במשטרה: כל החוקרים תמימי דעים כי בתיק 1000 התבססה תשתית ראייתית לאישום על שוחד. בתיק 2000 שוקלים במשטרה למסור את סיכום הראיות ללא המלצה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.