רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 20 בפברואר 2018

מבזקים

יהודה שלזינגר בטוויטר: ‏קרוב לעשרה ראשי ישיבות ביניהם מיר, קול תורה, נחלת הלווים ועוד יעברו השבוע 'כאחד האדם' בנתב"ג בדרכם לדינר במקסיקו.
לשלמה רכניץ אף אחד לא אומר לא.

הישג לח"כ אייכלר: לאחר מאבק כחלק ממהלך אישור חוק הרשות השניה להסדיר את ערוץ 20 והערוצים הזעירים, הוכנס גם ערוץ הידברות לרשימת הערוצים ומהיום יוכל לשדר ולהפיץ יהדות בלי קנסות ובעיות בירוקרטיה שנתקל בהם עד עתה.

'ערוץ 2': המשטרה תפשוט על מסגדים מרעישים ותחרים רמקולים.

'ידיעות': בעקבות האסון הקשה בחג הפסח לפני כשנה בכנרת, שם טבעו למוות שלושה צעירים - החליט השר דרעי כי תחנות ההצלה בחופים ייפתחו השנה כשלושה שבועות מוקדם מהמתוכנן. המשמעות: בכל חופשת הפסח יהיו מצילים.

בג"ץ הורה הערב על קיום דיון נוסף בהרכב של שבעה שופטים, בראשות הנשיאה אסתר חיות, בעניין החזרת גופות מחבלים. עוד הורה בג"ץ כי עד החלטה שתינתן בעניין הגופות, הן לא יוחזרו. הדיון הנוסף ייקבע במהלך חודש יוני הקרוב, ועד אז הורה בית המשפט לצדדים להגיש בכתב את השלמת טיעוניהם

השר גלעד ארדן בטוויטר: ‏אני מברך את נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות על החלטתה לקיים דיון נוסף בהחלטת בג״צ השגויה,  שמנעה מהמדינה להחזיק בגופות המחבלים הבזויים כל עוד חיילינו ואזרחינו מוחזקים בידי חמאס. אני מקווה שההרכב המורחב בבג״צ יגיע למסקנה הנכונה שתסייע להיאבק בטרור ובמחבלים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.