רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 5 בפברואר 2018

הרב ברלנד מקדש אשה בצורה בעייתית הוא זה ששם את הטבעת על יד הכלה

הוא לא שולט על מעשיו, זה ברור מההתנהגות שלו כאן, השאלה ההלכתית היא האם הוא היה שלוחו של החתן ואז הקידושין תופסים, אבל מאחר ומדובר בענין של דאורייתא אי אפשר למצוא כאן קולות ולכן יתכן וחייב לגרש ושהבעל יקדש אותה שוב מפני שיתכן והיא עדיין לא מקודשת לו

האם הרב ברלנד הוא בעלה יהיו אשר יטענו שלא, מפני שהיה ברור במעמד הקידושין שלא הוא החתן כאן, והעדים שיועדו לקידושין ולכתובה הבינו כי הבעל מקדש את האשה. הבעיה היא האקט עצמו מי מניח את הטבעת על יד האשה, והאם לא שייך כאן שלוחו של אדם

יש לשים לב שבשעה שהוא שם את הטבעת ביד השניה הוא מחזיק ביד החתן

לא כולם מסכימים עם הטענה כי הרב ברלנד צריך לתת כאן גט, יש האומרים כי מקסימום שהבעל יקדש שוב יעשו שוב חופה וזהו, הרב ברלנד לא קידש אותה לעצמו וגם לא היתה לו כל כוונה כזו

חייבים להסביר להרב ברלנד שהוא היום במעמד של אדמו"ר, והנוהג הוא אצל האדמורי"ם כי הדיין או הרב של הקהילה הוא זה שמכין את הכתובה ומנהל את החופה והאדמו"ר לא יותר מאשר אומר את הברכות ובזה נגמר חלקו

יצויין כי וידאו זה אינו חדש הוא כבר פורסם לפני הרבה זמן והכל שתקו לא עשו מזה ענין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.