רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 13 בפברואר 2018

מבזקים

בפולין ייאסר ייצוא שחיטה יהודית - גאב"ד פדרשין הרב יעקב ליכנטנשטיין לרונן כץ ב'קול ברמה': חלק גדול מהשחיטה היהודית בפולין מיועד לשוק החרדי בישראל, המחירים בארץ עלולים לזנק בעקבות כך. מדובר בחוק בעל ניחוח של גזענות, שבא בעיתוי רע מבחינת הפולנים רגע אחרי אישור חוק השואה.

ח״כ מוזס לזיגמן ב׳קול ברמה׳ - אני עובר טרור טלפוני, היו לי 69 שיחות מטרידות מחו״ל. הראתי את הטלפון למשמר הכנסת שהפנה למשטרה ולאינטרפול. קצין הכנסת הציע לי להחליף מס׳ טלפון, אבל זה לא מעשי.

בעקבות מידע שהגיע למשטרה שקיצוני 'הפלג' ינסו לפגוע פיזית בחברי הכנסת: מקלב, גפני ופרוש, המשטרה הפעילה במהלך הלילה והבוקר פעילות גלויה וסמויה לאבטחת הח"כים.

בנאום חריג דיבר בת״א נשיא ביהמ"ש העליון לשעבר אהרון ברק על ׳הכפייה הדתית׳ שמעוררים החוקים החדשים וקרא לחרדים להתחשב בחילונים

לקראת פרסום המלצות המשטרה גם על תיק 2000 - העיתונאי גידי וייץ ל'דה מרקר' על תקופת עבודתו ב'ידיעות': "רציתי להכין תחקירים, עורכת '7 ימים' אמרה לי: "הכל מותר חוץ ממשפחת שרון, אח"כ גם אסרו עלי על ליברמן".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.