רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 16 בפברואר 2018

הרב שאולזון, לך בכוחך זה והושעת את ישראל

בס"ד
שלום וברכה
וחודש טוב ומבורך!
לא אטריח אותך בדברים, רק רציתי מאד להודות לך על האתר הנפלא שלך. אני סבור שאתה עושה דבר גדול לתועלת הכלל, בניגוד לאלו שאולי מזלזלים בזה, וחושבים שזה דבר מגונה. בזמנינו היום יש בהחלט משקל חיובי לגמרי לכל המידע שאתה מגלה לציבור הרחב. חשוב מאד לתועלת הציבור שיודעים כל הפוילע שטיקעס והעניניים האמיתים העומדים על הפרק.
ברור לי ללא שום ספק שה"עסקנים" השונים בחלונות הגבוהים חושבים היום כמה וכמה פעמים לפני שהם מסבנים את הציבור או מורחים אותו בכל מיני גחמות שעולים על רוחם, יוצא איפוא שהכל רווח וזה מאד משתלם. נגמרו הזמנים שאנו ניזונים רק ממה שמספרים לנו בעיתונים הסקטוריים, היום יודעים את הכל ללא צנזורות, וללא עיוות המציאות. לציבור החרדי מגיע בהחלט שיהיה להם הגנה והתראה שיידעו להיזהר ממה שצריך להיזהר.
ואלו שמרימים קול זעקה ודמעות תנים נגד זה כאילו כל הצרות שיש ר"ל זה בגלל הטכנולוגיה ואתר של שאולזון וכדו', הם טועים ומטעים ביודעים, ומוליכים שולל את המנהיגים ואת הכלל, כי באמת לא לשם שמים הם מתכוונים אלא פוחדים הם על עצמם ובשרם כי מעדיפים הם ש"העוילם" ימשיך להיות "גוילם" ולא יידעו האמת.
הגיע העת שערליכע אידן יוכלו לעבוד את ה' במנוחה ושלווה ללא עושק עסקנים מנכלי"ם ורבנים שמשתלטים על הציבור בכוח ובכפיה. אינני יכול לדמיין איך היינו נראים אלמלא התקשורת האמיתית וצינור המידע שאתה מספק לנו. שהרי גם כך
עדיין יש הרבה מה לתקן ולשפר, ואני מקווה שעם הזמן גם אתה תוסיף ותחזק את מלאכתך בכל העניינים הצריכים חיזוק, אל תרפה מזה וה' יוסיף לך כח לעשות חיל להציל עשוק מעושקו.
כל הכבוד לך הרב שאולזון היקר, חזק ואמץ אל תירא ואל תיחת, לך בכוחך זה והושעת את ישראל.
בדרך אגב, אני רוצה גם להודות לך על הדבר החדש שהוספת באתר, דהיינו קליפים של נאומים קצרים שאתה מדבר עליהם, אני מוכרח לומר לך שהדיבור שלך לא פחות טוב מהכתיבה (ואף יותר), אתה פשוט מדבר לעניין במתיקות ונעימות, הופתעתי, כי לא הכרתי אותך. ממש כל מילה פנינה וקולע לנקודה.
בהצלחה רבה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.