רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 16 בפברואר 2018

המלצות המשטרה הגדילו בעיניי את נתניהו מאוד - אם על סיגריות ושמפניה הוא מואשם הלואי שזה יהיה הכי גרוע אצל מנהיגי המדינה

אין דבר כזה שמי יהיה בעמדה שלטונית ולא יחטא, התורה חוזרת ומדגישה זאת בכמה מקומות, הכח משכר, רק מעטים היו מי שחטאו בתחומים אחרים ולא בשוחד וגניבות, רוב רובם של המנהיגים ובמיוחד מי שאינם שומרי תורה ומצוות חוטאים, אבל גם כאן במידה, יש מי שחוטאים וחוזרים על חטאם שוב ושוב ובלי גבול, במילים אחרות גונבים מיליונים ורוצים עוד, ויש מי שכל ה'שוחד' שלהם מסתכם בשמפניה וסיגריות שגם זה עדיף שלא היה קורה, אבל אם כבר אז עדיף זה מחלילה גניבת מיליונים

תאמרו בודאי כי דין פרוטה כדין מאה, כן, לגבי ההתייחסות שלנו לעבירה, אבל לא למידת הסכנה שבאדם, מי שילמד את בנימין נתניהו בינתיים לא תפסו אותו שלקח פרוטה אחת מאדם כלשהו, הוא חטא בכך שלקח סיגריות וחשב שזה בסדר, אני משוכנע שאם היה יודע מה הוא מסוגל לעבור בשל כך שלא היה מעיז גם את זה לקחת, הוא לא העלה בדעתו שעל דבר כזה יעמידו לדין, הוא רגיל לשמוע על שוחד של מיליונים על מעטפות עם כספים, ומזה הוא נקי

כאשר אני צריך לבחור בין מנהיג זה או אחר, אני מעדיף את נתניהו שסיגריות ושמפניה מושגיו, מאשר כל אחד אחר כמעט שמושגיו היו מיליונים, ומעשים חמורים אחרים. מי שילמד את ההנהגה הישראלית ימצא שכולם לקחו, היו מי שתפסו מיד היו מי שתפסו מאוחר והיו מי שגילו רק לאחר מותם ולא עשו מזה ענין מפני שהם כבר לא היו בחיים, החלפתו של לוקח שוחד סיגריות ושמפניה לבין מי שיידע איך לגנוב מיליונים מן הקופה או בכל דרך אחרת, אני מעדיף בעל שוחד של שמפניות וסיגריות

בעיני היום נתניהו עלה בהרבה רמות, מפני שהאמנתי כי המשטרה תגלה מיליונים שהוא גלגל, על כל כך הרבה עיסקאות אפלות שדרכם היה מגיע לכיסו לפחות כמה מיליונים טובים, את כל אלו לא מצאו כנראה מפני שאינם קיימים, מצאו אצלו סיגריות ושמפניות, אני בהחלט יכול לחיות עם זה, זה עדיף על המושחתים באמת

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.