רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 16 בפברואר 2018

מבזקים


סערת ההקצאות בבני ברק: בדיון אתמול בביהמ"ש בעתירת 'אור הצפון' של הגר"ש אלטמן נגד ההקצאות בב"ב אמר נציג משרד הפנים כי המשרד יקפיא את כל ההקצאות בעיר.

הנהלת בית החולים שיבא הזמינה לשבת הקרובה מנות אוכל גלאט בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית למשפחות שמגיעים לשבת לתל השומר להיות ליד קרובי המשפחה המטושפזים
נא להזמין אצל האחיות לפני שבת

ביום שלישי נערכה ביקורת תברואה במתקן החללים הישן בו ממוקם כיום מטבח עמותת "אתה עמדי".
הממצאים הינם חמורים וברמה מסוכנת.לאור זאת החליטה הנהלת בית החולים על סגירת המקום לאלתר חל איסור להכנס למקום ולבצע בו כל פעילות החשמל במקום ינותק בזמן הקרוב והמקום ינעל.

מאיר ‏ברגר ב'המבשר': מפכ"ל המשטרה משוכנע שהוא שליח ממרומים כדי לנקות אורוות השחיתות השלטונית. כפקיד שלטון הוא עוטה על עצמו את כובע החוקר, המפרשן, הפרסומאי ואיש היח"צ, קובע הנרטיב, חורץ הדין והתליין. היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט אותגר קשות.

ח"כי 'דגל': משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר במתקפה חריפה ב'יתד' נגד 'הפלג' - "כל הניסיונות שלהם לפגוע בעולם התורה נכשלו. עולם התורה פורח, לא מוכרות לנו תקופות כאלה. איך הם מעזים לומר שיש גזירת גיוס, ועוד גיוס בנות? היו גורמים שהצליחו בעבר לעורר מהומות בדבר גזירה כביכול המרחפת על בני הישיבות. אבל מאז שהחל הדיון בגיוס הבנות, נעלם באורח פלא המאבק הקודם וירד מסדר היום".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.