רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 14 בפברואר 2018

מבזקים

יו״ר ש״ס השר דרעי בכנס השלטון המקומי: ״הממשלה הזאת תמשיך עד סוף ימיה, וגם לאחר הבחירות בע"ה״.

הבחירות לרשויות המקומיות: מליאת הכנסת אישרה כעת הצ"ח של ח"כ יעקב אשר המאפשרת למפלגות להאריך את המועד להגשת הדוחות למבקר המדינה לחמישה חודשים מהבחירות.

‏רה״מ נתניהו בוועידת השלטון המקומי: "אני רוצה להרגיע אתכם. הקואליציה יציבה. אין לי ולא אף אחד אחר תכניות ללכת לבחירות. זה אותו לפיד שהבטיח להפיל אותי בכל מחיר, הועסק על ידי מילצ׳ן וחבר שלו ודן עם מילצ׳ן כשר אוצר בענייניו של מילצ׳ן. לפיד מקבל מחיאות כפיים ואני מקבל המלצות.״.

אטילה שומפלבי: ‏הנה הפרק הבא שמכין נתניהו: חברת הכנסת נאוה בוקר מבהירה חד משמעית כי ראש הממשלה בנימין נתניהו לא יצטרך לתפטר גם אם יוגש נגדו כתב אישום. לדבריה, "נתניהו ראש ממשלה מצויין והוא ממילא יזוכה. הוא לא צריך להתפטר".

‏ח"כ משה גפני במליאה: ״המפכ״ל היה צריך להתפטר למחרת הראיון ב"עובדה" בשל טענותיו כי עקבו אחרי חוקרי המשטרה. הוא מחפש מתחת לאדמה לפגוע במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו. הוא לא יכול להשאר מפכ"ל״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.