רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 20 בפברואר 2018

טוביה שולזינגר נוקם בהרב ליפשיץ

טוביה שולזינר
ר' חיים שלום!
בנוגע למכתב שפירסמת http://bshch.blogspot.co.il/2018/02/blog-post_3250.html חסר לך נתון מסויים.
והוא שלאחר פטרתו של אביו של טוביה שהיה רב המקום טוביה החליט שהוא נהיה רב במקום אביו דא עקא שבני הקהילה התנגדו התנגדות מוחלטת שטוביה הגרוש והטיפוס המוזר יהיה רבם ומינו כרב את הרב שמעון ליפשיץ מרכסים כרב הקהילה שם.
טוביה ה"צדיק" כשראה את זה פנה לערכאות שכל המיבנים ומוסדות הקהילה שאביו הקים (מכספי ומתרומות הציבור כמובן) שייכים לו בתורת ירושה ואכן ביהמ"ש החליט שבית הכנסת שייך לו ואז הוא הודיע שמי שלא רוצה אותו כרב שיעוף מביה"כ הנקודה היתה שכל הציבור לא רצה אותו כרב וממילא במאמצים רבים שכרו ופתחו בית הכנסת אחר במבנה קטן ששם נדחסים כולם וטוביה נשאר ללא מניין. עד כדי כך שמאז העברת הבעלות לטוביה בית הכנסת הגדול סגור ומאובק מחוסר מתפללים והציבור כולו נדחס בבית הכנסת השני וטוביה ה"צדיק הקנאי" מחוסר ברירה ומניין הולך להתפלל במאקווא.

עכשיו הגר"י שכטר "חטא" פעמים א. הוא גיסו של הגר"ש ליפשיץ המרא דאתרא של קרית אתא שהוא שנוא נפשו של טוביה מהטעמים הנזכרים לעיל. ב. הוא דיין בבית דינו של הגר"נ קרליץ שליט"א והרב שמעון ליפשיץ הוא גם דיין מטעם ביה"ד של הגר"נ קרליץ שליט"א ומכאן שנאתו המופלגת של טוביה לביה"ד הזה ומכאן מלחמת ה"קנאות" והשקרים של טוביה בגר"י שכטר ודרך אגב במכתב שהוא כתב כמעט ואין מילה(!) אבל מילה אחת של אמת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.