רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 14 בפברואר 2018

מבזקים

ב׳ידיעות׳ 14 עמודים על ההמלצות לשוחד נגד רה״מ נתניהו - ב׳ישראל היום: 10 עמודים.

׳ערוץ 10׳: לוח הזמנים הצפוי - כתב אישום יוגש נגד רה״מ נתניהו על פי כל ההערכות תוך כשנה.

הכותרת הראשית של ׳ידיעות׳: ״המשטרה: להעמיד לדין את נתניהו על שוחד״. לפיד מוזכר בשורה אחת כעד מפתיע - הכותרת הראשית של ׳ישראל היום׳: ״ההמלצות: שוחד, נתניהו: אין כלום״. בשער - תמונות גדולות של נתניהו ולפיד.

רה״מ בנימין נתניהו משדר הבוקר עסקים כרגיל - יגיע ב-10 להשתתף בוועידת השלטון המקומי בגני התערוכה בת״א. עשרות כלי תקשורת יסקרו את השתתפותו.

בכירי ׳הליכוד׳ בהם יו״ר הכנסת אדלשטיין והשר ארדן יצאו הלילה בהודעות תמיכה ברה״מ נתניהו - ״לרה״מ עומדת חזקת החפות, תמתינו בסבלנות להכרעת היועמ״ש״.

משה כחלון בתגובה לילית לתקשורת - ״החוק קובע כי רק היועמ״ש רשאי לקבל החלטות בעניין הגשה או אי הגשה של כתב אישום. עד אז אמשיך להוביל ולנווט את הכלכלה הישראלית. אני קורא לכולם - מימין ומשמאל - לחדול מהתקפות על המשטרה״.

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן בתגובה - ״ח״כ לפיד התגלה אמש בבושתו הציבורית, כשהוא ממשיך גם כעת את ניסיון ה׳פוטש׳ נגד רה”מ, אותו ניסה להוביל כבר ב 2014, בגינו אף הודח מתפקידו הכושל באוצר״.

ב׳דגל׳ מחבקים את רה״מ נתניהו - ח"כ אורי מקלב: ״על אף ההמלצות הקשות, אי אפשר להתעלם כי החקירה התנהלה על רקע רדיפה פוליטית ואישית, החקירה זוהמה לכל אורכה ולכן צריך להתייחס אליה בפרופורציות האמיתיות״. ח״כ משה גפני: ״לראש הממשלה עומדת חזקת החפות, המלצות המשטרה מבחינת החוק, אינן מעלות ואינן מורידות. ראש הממשלה רשאי להמשיך בתפקידו, זה החוק וכך אנו מתייחסים לעניין. אני מקווה שהוא ייצא נקי וחף מפשע".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.