רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 20 בפברואר 2018

ווארטים

הותר לפרסום:
נעצרה הגננת של בנימין נתניהו בחשד שידעה שהוא קיבל עוגיה מהסייעת , תשמש עדת מדינה בתיק 6000

רביב דרוקר : תיק 6000 בדרך , זה הולך להיות צונאמי , המפכ"ל אלשיך בשיחות סגורות, תיק 6000 עדיין בהריון, מאמצים רבים לזרז את הלידה , זה התיק שנתניהו יילך הביתה בוודאות סוף סוף.

זקנה בת 93 נכנסה לשיעור ללימוד השפה הצרפתית, שואל אותה המורה "מה כ"כ חשוב לך בגילך ללמוד צרפתית"? "מה זותומרת" עונה לו הזקינה "בגן עדן מדברים צרפתית האוכל צרפתי וכו וכו", "אבל גבירתי" שואל המורה "מה תעשי אם תגיעי לגהינום"? "אה" עונה הזקינה "זו לא בעיה, כי פולנית אני מדברת מהבית".....

מרוקאי נשוי לתמניה זכה ב 18 מליון בטוטו. הוא קיבל את הצ'ק ובא לביתו מאושר והראה לאשתו מסעודה תראי, זכינו ב 18 מליון בטוטו, אשתו כל כך התרגשה וקיבלה התקף לב ומתה. אומר הבעל, כשהמזל בא, הוא בא עד הסוף

בבית משפט, בעיירה דרומית שכוחת אל בטקסס, עורך הדין של התביעה קורא לעדה הראשונה שלו, סבתל'ה מבוגרת , לדוכן העדים.
הוא ניגש אליה ושואל אותה "האם את מכירה אותי, גברת ג'ונס?"
והיא עונה: "כן, כמובן שאני מכירה אותך מר וויליאמס, הכרתי אותך מאז שהיית ילד קטן, ולמען האמת אתה אכזבה גדולה מבחינתי. אתה משקר, בוגד באשתך, אתה מניפולטיבי ומדבר על אנשים מאחורי הגב. אתה חושב שאתה איזה סיפור הצלחה ואין לך את השכל להבין שלעולם לא יצא ממך כלום.כן אני מכירה אותך".
עורך הדין נעמד במקום המום, לא בטוח מה לעשות. לבסוף הוא מצביע לצדו השני של האולם ושואל "גברת ג'ונס, האם את מכירה את עורך הדין של ההגנה?"
והגיברת שוב עונה: "כן, כמובן. אני מכירה את מר בראדלי מאז שהיה צעיר, גם כן. הוא עצלן, דו פרצופי ויש לו בעיית שתייה. הוא לא מסוגל לנהל מערכת יחסים נורמלית, והוא אחד מעורכי הדין הגרועים במדינה.שלא לדבר על זה שהוא בגד באישתו עם שלוש נשים שונות. אחת מהן הייתה אשתך. כן, אני מכירה אותו"
עורך הדין מטעם ההגנה כמעט מתעלף במקום.
פתאום השופט מבקש מעורכי הדין לגשת אליו לדלפק ובקול מאוד שקט הוא אומר להם:
"תקשיבו מטומטמים, אם אחד משניכם שואל אותה אם היא מכירה אותי , אני שולח את שניכם  לכיסא החשמלי!"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.