רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 16 בינואר 2018

נתי גרוסמן במצוקה נוראית - מאמרו נגד גדולי ישראל הוא מהבושה שלא עמד בהבטחתו להפוך את שמואל אויערבך ל"גדול"‎

מאת: איש שערי חסד

נתי גרוסמן הממליך מלכים שעוד מפנטז על עצמו שהמאמרים שלו מזיזים מישהו, נמצא במילכוד נוראי. במשך חמש וחצי שנים הושקעו עשרות מליוני דולרים כדי להבטיח שמיד אחרי פטירת הרב שטיינמן הוא יצליח להכתיר את שמואל אויערבך לגדול. ומתברר שכל מה שעשה גרוסמן פעל כבומרנג. בכירי המחבלים בכעס נוראי ואומרים בצדק גם אכלנו את הדגים הסרוחים וגם גורשנו מהעיר. זה התחושה של האנשים השפויים שלא מוכנים לסלוח לנתי גרוסמן.

מאמר ההשמצה ההזוי נגד מרן הגר"ד לנדו שכמותו לא נשמעה מאז ומעולם לכתוב על אחד מענקי העולם הממשיך האמיתי של מרן החזון איש ומרן הגר"ח גריינמן זצוק"ל, רק מראה שגרוסמן במצוקה איומה. גם אם גרוסמן זה שפיתח את השנאה היוקדת המרושעת האכזרית נגד הגראי"ל  ור' דב  כדי למנוע מהם להיות מנהיגי הדור, ולבסוך נכשל כישלון חרוץ, לא כותבים וממחזרים אשפתות אחרי 30 שנה. אבל גרוסמן שלא הצליח לספק את הסחורה למפעילים שלו וזה הסיבה שכולם ברחו והשאירו אותו עם הפלס לבד, החליט לעלות להתקפה על אחד מענקי הענקים שקמו לעם ישראל במאות השנים האחרונות בלי קשר  למצב כזה או אחר. כשנתי גרוסמן פרסם מאמר נוטף ארס נגד ר' דב הוא דפק את עצמו לעד ולעולמי עולמים והציבור יוקיע אותו לעיני השמש ואת רבו.

שוב פעם רואים מה קורה לאדם שבעבר פעל רציונאלית וידע לרסק את  גדולי ראשי הישיבות בתחכום אכזרי ומרושע אבל עם הרבה מוח, ואילו היום מרוב תסכול נתי גרוסמן דופק את עצמו יום אחרי יום והציבור מוקיע אותו כולל המחבלים שמבינים שמשהו רקוב בממלכת שערי חסד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.