רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 בינואר 2018

ווארטים


״כל אדם יכול לגרום לשמחה כשהוא עושה משהו מיוחד, אך, רק בן אדם מיוחד יכול לגרום לשמחה מבלי שיעשה שום דבר...״

חרדי הולך לתדלק..אחרי שהוא סיים בא אליו המתדלק אומר לו: אשראי? עונה לו החרדי: אשריך...

מסופר על חסידי ברסלב שיצאו להתבודדות בשדה (בפלד)  בט"ו בשבט  ולא ראו שם שם אילנות לא מצאו את העצים התפלאו על כך עד שנזכרו שהיום זה ט"ו בשבט ראש השנה לאילנות וכל העצים נסעו לאומן לציון רבינו הקדוש רבי נחמן מברסלב זיע"א  ...


אחד מספר לחברו שחמיו נפטר.
"באמת, מה היה לו?", שואל החבר.
עונה האיש: "כלום, בקושי דירה של שלשה חדרים


קתולי, פרוטסטנטי, מוסלמי ויהודי יושבים בבית קפה. הקתולי אומר ״אני עשיר אקנה את סטארבאקס״ אומר הפרוטסטנטי ״אני ממש עשיר אקנה את ג׳נרל מוטורס״. המוסלמי אומר ״אני מולטי מליונר אקנה את מיקרוסופט״ . כולם מסתכלים על היהודי לראות מה הוא יגיד. היהודי מסיים לערבב את הקפה, מניח את הכפית ואומר ״אני לא מוכר״...

עסקן: אנחנו אוספים כסף לבנש"ק שאין לו פרוטה
אברך: מה הפירוש אין לו? הלא הוא נסע עכשיו לפלורידה לופש?
עסקן: כן כן שם ראינו אותו בחוף בעירום ובחוסר כל
איזה זקן ניגש לבחורה ושואל אותה, אם היו ניתנות לך עכשיו שתי אפשרויות, או להיות מטומטמת או להיות יפה, במה היית בוחרת ? אז הבחורה אמרה : איזה שאלה ? ברור שמטומטמת, הרי יופי חולף עם השנים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.