רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 בינואר 2018

הסכם בין שילת לאהרונוב - נאלץ להכנע לאהרונוב

בוקר טוב לכולם!

אמש נחתם סופית ההסכם ביני לבין אהרונוב וקיבל תוקף של פסק דין על ידי בית הדין.

לפי ההסכם 'חב"ד בקמפוס' ו'חב"ד לנוער' עוברים לאחריות מלאה שלי כמו 'תורת חב"ד לבני הישיבות' ורק בשלושת תחומים אלו אני עוסק ואחראי מטעם חב"ד. (זה כמובן לא קשור ל'מחנה משותף' ודברים שאני קשור אליהם שלא בשם חב"ד).

שאר הדברים עוברים לאחריות אגפים שונים בצא"ח וההעברה תהיה מסודרת ומכובדת.

לפי ההסכם בבניין שלנו יהיו משרדים קבועים רק לשלושת מוסדות אלו.

ביום ראשון בשעה 10 וחצי נקיים בע"ה בחדרי ארוחת בוקר והתוועדות 'צאתכם לשלום' ודברי סיכום והסבר על התהליך שקרה כאן.

הפנים שלנו לשלום אמת ואני מבקש, דורש ומתחנן שכך נתנהג ונגיב כולנו על אף העוולות שנעשו לנו.

ברכנו אבינו כולנו כאחד באור פניך.

בהערכה ובהוקרה,
משה שילת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.