רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 בינואר 2018

הפוסט של המגרש את האשה שהתארסה היום עם מי שהתגרש שעה קודם לאירוסין

מענדל ראטה
‏4‏ שעות ·
חברים יקרים. יום מאוד משמעותי הוא היום בשבילי. חלקכם אולי אינם יודעים, אבל אני, הייתי פעם נשוי לאשה יקרה, כיום כבר לא. לא התאימה החבילה ושנינו הסכמנו שלטובת שנינו הוא שנפריד את החבילה. יום לפני שנפרדנו בכינו כמו ילדים קטנים, למה היינו צריכים לעבור מלכתחילה את כל זה. מאז והלאה, עברו כבר קרוב לשלוש שנים. לא היה יום שלא התפללתי עליה שלוש פעמים, אחרי כל תפילת שמו״ע. וגם היא, התפללה כל יום בשבילי. זאת הנני יודע בוודאות.

אתמול, מאוחר בערב, אמרתי לראשונה לאמי שתחי׳: מאמי, הגיע הזמן שאני מתחיל לשמוע שידוכים. זה בא אלי בהרגשה פנימית. היום בצהריים הנני שומע שאותה אשה יקרה נתארסה בשעטו״מ לאברך מאוד חשוב. צריך להיות אטום לב בשביל לא להרגיש שיש כאן מהלכים מאוד עמוקים ונסתרים שרק בורא העולם יודע ומוביל. היינו צריכים לעבור את מה שעברנו, וכל מה שקורה הוא תיקון פנימי לנשמה שלנו.

אני מאוד מסתפק אם הפוסט הזה יגיע אי פעם לעיניה, אבל אם כן, הריני מאחל לך מזל טוב מעומק הלב. התיקונים שלנו הם כה עמוקים ונסתרים, ואני כל כך שמח שהיום הזה הגיע. הוא יום מאוד משמעותי בשבילי. שיהיה לכולנו חיים יפים ומאושרים, עם שמחה ונחת וחיי אושר ללא גבול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.