רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 בינואר 2018

ווארטים


רופא לחולה: "צר לי להודיע לך שאתה סובל משתי בעיות חמורות - לב חלש ואובדן זכרון"
חולה: "זכרון שמיכרון, העיקר שהלב בסדר"

ערבי ותמני נכנסו למאפייה.. הערבי אומר לתמני תראה אני אלמד אותך לגנוב מבלי שיראו אותך. אומר ולוקח 3 לחמניות טריות שם בכיס, מביט שאף אחד לא שם לב ואומר לתמני עכשיו בא נראה אותך.. התמני ניגש למוכר ואומר לו רוצה לראות קסם? המוכר אומר לו בטח.. אומר למוכר תן לי לחמנייה טרייה המוכר נותן לו והוא אוכל אותה.. תן לי עוד אחת המוכר נותן לו והוא אוכל אותה..תן לי עוד אחת! המוכר כבר עצבני נותן לו עוד אחת הוא אוכל אותה ואז כשמסיים המוכר אומר לו מה קורה פה איפה הקסם איפה הלחמניות שלי?! אומר לו התמני כל הלחמניות שאכלתי בכיס של הערבי!

 דברים שלא ידעתם שאסורים בשבת:
אסור ללמוד למבחן – משום "חורש"
אסור לאחר לחבר בשמירה – משום "טוחן"
אסור לסמוך על חבר – משום "בונה"
אסור לנטות לדעה מסוימת בוויכוח כי אז אתה "צד" בוויכוח
אסור לחלוק עליי – משום "סותר"
אסור למסור דרישת שלום – משום "ד"ש"
אסור לצהול ולרקוד – משום "מרקד"
אסור לחשוב מחשבות קונספירציה – משום "קושר"
אסור להקל – משום "מתיר"
אסור לסמוך על חמך וחמותך – משום "בונה"
אסור לצאת לשידוך – משום "בורר"
אסור ליפות את אחיך – משום "מחתך"
אסור לדבר יותר מידי עם חבר – משום "חופר"...
אסור להכעיס – משום "מבעיר" (זה באמת)
אסור להצחיק אדם יותר מידי – משום "קורע" (ולכן בשביל לא להכשיל אותי אל תספרו את הבדיחות שלי בשבת!!!)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.