רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 24 בנובמבר 2017

מבזקים

קריקטורה ב'מקור ראשון': נתניהו וליצמן יושבים על פסי רכבת עם נרות שבת וגביע קידוש ועוצרים את הרכבת.

מאמר מערכת הבוקר ב'המודיע': "לציבור שומרי השבת יש מה להפסיד מפירוק הקואליציה הנוכחית, במגוון תחומים. אבל השבת יקרה לנו עוד יותר. אין לה בכלל מחיר".

ברק רביד בטוויטר: כפי שזה נראה כרגע: יותר משציפי חוטובלי שמרה על השבת, משבר השבת שמר על ציפי חוטובלי.

שלזינגר ב'ישראל היום': בבית הגראי"ל שטיינמן אומרים לנו - "גם הרופאים מתקשים להסביר את מצבו. הרב בהכרה ומתפלל בחדרו. אין לאף אחד שום הסבר חוץ מהתפילות".

טוכפלד בי'שראל היום': מאבקי חרדים בתוך הקואליציה זה הדבר האחרון שנתניהו מעוניין בו. הוא בקשר טוב איתם. בסיבוב הקודם לפני מס' חודשים, נתניהו מצא את עצמו ראש בראש לא רק מול החרדים אלא בעיקר מול ישראל כץ.

אדמקר ב'וואלה': השר ליצמן אומר הבוקר למקורביו - "אם אני לא יודע למנוע חילול שבת בפהרסיא הציבורית, אין לי מה לעשות בממשלה כזו. אני לא רוצה בחירות אבל השבת יקרה לנו".

ד"ר אבישי בן חיים בפייסבוק - "רגע היסטורי ביחסי חרדים - מדינה. אם ליצמן עכשיו חוזר בו המשמעות היא חילולי שבת באישור החרדים. כעת אפשר להבין למה הרב שך אסר על החרדים תפקידי שרים בממשלה".

עמית סגל ב'מקור ראשון': הסיפור איננו השבת או הרכבת אלא המשטרה. שנים מתנהלות עבודות תחזוקה ברכבת בשבת, אלא שבמשטרה החלו לפרסם אילו אזורים ייחסמו והאתרים החרדים הפכו את הודעת המשטרה לסחורה חדשותית לוהטת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.