רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 24 בנובמבר 2017

רק בזכות שאולזון נושא השבת לא יורד מסדר היום - מאת אחד הרבנים ‎

לכבוד ידידי ורעי איש אשר רוח בו מקדש שם שמים ברבים  אהוב ונחמד על הבריות

הרב חיים שאולזון שליט"א

אגוטען ערב שבת

אני מאד מקווה שאם חס וחלילה יתבצעו עבודות בשבת קודש ר"ל השר ליצמן יעמוד בהתחייבותו ויתפטר. לצערי ולבושתי היהדות החרדית בגלל הציניות של הפוליטיקאים החרדים הסתאב לגמרי, ורח"ל במהלך השנים האחרונות זלזלו בכל נושא השבת ושיא השיאים הגיע שבל"ג בעומר במירון בחסות חרדית למען מנהג ההדלקה השבת נרמסה בראש כל חוצות ואני זועק ורותח מה הקשר בינינו לבין חרדים לדבר ה'? זה הכל פיקציה!!! עדיף לא להיות צבועים ולפחות תודו שאתם שקרנים ורמאים.

המאבק שלך הרב שאולזון יום יום להזכיר את החרפה הגדולה שאנו נותנים חסות לחילולי שבת כולל תזכורת שבועית על הפשע האיום והנורא שנעשה בל"ג בעומר עשה  את שלו. ועל כך אני מודה לך שבעוד כולם ניסו להשתיק לא נתת להם. ואין לי ספק וספק ספיקא שאתה קרבת את פרישתו של השר ליצמן בתקווה ששוב לא יעשו עלינו סיבוב.

אשריך הרב שאולזון!!

בכבוד ובברכה הרב יצחק ב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.