רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 בנובמבר 2017

דיון במייל האדום: מה ההבדל בין המאבק הנוקשה של 'בעולמם של חרדים' על גיוס בחורי חב"ד למאבקם של 'המחבלים'

לכבוד המייל האדום;

כשפותחים את האתר של חיים שאולזון אתם לא מפסיקים להתקיף את הנאמנים לה' ששוכבים על הכבישים ונותנים ידיהם למשיסה לאויבי ישראל מן המתייוונים של החכים החרדיים. אותנו אתם מבזים וכותבים נאצות נגדנו, אבל כשזה מגיע לחב"ד אתם מצדיקים את מאבקינו. הרי אנו גם נאבקים על חב"ד. אז למה אתם נגדינו<? אין זה אלא שכולכם פוליטיקה ומי שמשלם לכם עליו אתם כותבים. כי האתר שלכם חוכא ואיטלולא. גורו לכם מיום הדין! 

תשובתנו:

1. כל הורתכם ולידתכם שלא בקדושה. אתם המחבלים קודם כל סימנתם את המטרה והיא להפיל את הרב שטיינמן מכס מנהיגותו הרמה, ואחר כך כל מצאתם את הכלים והפעם זה ה'גיוס'.. הנושא שלכם הוא להשפיל אישית רק את הרב שטיינמן ולא כלום מעבר לכך. ולכן: אנו יודעים בדיוק את כוונותיכם הזדוניות המרושעות ולכן אנו נמשיך להלחם בכם עד בלי די.

2. גם מאבקכם בגיוס נעשה בשיטות שכל כולם רק להכעיס ולהפריע לפעילות השקטה והיא: להציל את עולם התורה ואתם מה בעצם אתם עושים? לא מתייצבים בכלל. למה אתם לא מתייצבים? הרי עליכם לא מוטלת כלל חרב ההשמדה, אתם בסך הכל משתמשים בגיוס במגרש פוליטי אישי שלכם ולא מעבר לזה.

3. ומה קורה בחב"ד? בחב"ד שתי משפחות פשע באו ומכרו רישמית את הבחורים לגיוס. חב"ד מוכנה להתייצב לקבל דיחוי אך אותם משפחות עשו הסכם עם מאיר פרוש מיוזמתם לגייס את בחורי חב"ד. מה בכלל אתם משווים את המצב שלכם למצב של חב"ד כאשר יוסף יצחק וילשאנסקי ומשה הבלין זה כל מטרתם.

4. בקיצור: המאבק שלכם אינו למען תיקון נכון של בני הישיבות, אלא בדיוק להיפך להפיל את הממשלה, לעלות את לפיד ובעצם להכניס אותכם למיינסטרים החרדי ליטאי כמו בימים עברו ולצורך זה אתם שולחים נערים פתיים לספוג מכות בזיונות ומים מסריחים משוטרים. אולם המאבק של בעולמם של חרדים הוא על הצלת חב"ד פשוטו כמשמעו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.