רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 23 באוקטובר 2017

מכתב גלוי להגאון רבי יגאל רוזן: עד שלא תתנערו מהבריון הראשי שהחריב את עולם התורה לא תוכלו לבוא בטענות למחבלים‎

מאת תלמיד פונוביז'

לכבוד

ידיד נפשי וידיד בית ה' הגאון ר' יגאל רוזן

שלום וברכה!

קראתי את דבריך בשקיקה רבה ועצומה ואני חייב לציין שכל מילה פנינה. זאת האמת לאמיתה ואין בלתה. המחבלים פשוט מתפוצצים והחליטו להחריב את הכל כי הם לא בשלטון כי ההוא לא עורך היתד נאמן. הדברים שקופים וידועים לכל.

אבל ברצוני לומר לך דבר שאנחנו כבני תורה אמונים עליו הקב"ה לא עושה דין לחינם וידוע הסיפור בגמרא עם ה-400 חביות יין שנהפכו לחומץ. וצריך לפשפש במעשינו.

בט"ז חשון יציינו את היארצייט של הרב שך . כן הרב שך. המחבלים טוענים שהם התלמידים המקוריים שלו במושג של בריונות ואלימות וביזוי ושיסוי כל מי שמפריע להם במהלך המפלגתי. ולצערי בנקודה הזאת המחבלים צודקים!!

הרב רוזן כשהרב שך רדף עד מוות תוך בריונות ואלימות את הראשי ישיבות שלנו בישיבה ובסלבודקא את מרן הגר"ח גריינמן  ואת  תלמידי החזו"א את מרן הגרי"מ פיינשטיין ועוד עשרות ראשי ישיבות שנרמסו בבריונות כל אחד מהסיבה שלו (אני בכוונה לא נכנס למלחמות בתשמ"ט שהזכיר זאת מרן הגר"ד לנדו שהזהיר שזה יביא להפיכת בני התורה לאלימים כי זה עוד סוגיה ארוכה) למה אז שתקנו? למה אז הפקרנו את ראשי הישיבות המדממים? גם אז הייתה אלימות נוסח חמאס/דעאש (מחק את המיותר) ראשי הישיבות בכו בלילות ואף אחד לא בא לעזרתם כולם פחדו מהבריונים האלימים שבאו בציווי הרב שך.

הרב רוזן מה הפלא שכל הדברים הללו חוזרים אלינו כבומרנג? הרי הבריון הראשי נתי גרוסמן שישב על השיבר 30 שנה והמציא את השיטה נמצא כיום אצלם והוא לימד אותם את כל השיטות מתקופת הרב שך. אז מה תתרץ לבחורים שלרב שך היה מותר ולר' שמואל אוירבך אסור? מי יקבל את ה"צוויי דינים" שננסה לעשות כעת?

ושוב יבוא כעת שבת לפני היארצייט של הרב שך ודגל התורה תכריז על "שבת אבי עזרי" ואצל המחבלים זה גם נקרא שבת נתי גרוסמן כי לשיטתם הרב שך הכריז עליו  שהוא ידו כידו והוא היורד לשרשם של דברים ושאר דברי הבלים. אז מה תוכל לומר להם שרק לרב שך היה מותר ולנתי גרוסמן/ר' שמואל אוירבך אסור.

ואם תשים לב זה הסיבה לחולשה שלנו מולם כי הם הולכים באמת כמו דעאש עם נתי גרוסמן שבמשך עשרות שנים היה עגל הזהב והוא הכתיב לנו מי המרן ומי דינו למוות, ולכן אנו מתקשים להלחם איתם באמת.

במקום שניקח את תקופת הרב שך ונאמר את האמת שאני ואתה יודעים שהשתמשו ברב שך ובראשם נתי גרוסמן והנכדים וכל מיני יצורים מסוכנים ונמחוק את הפרק ההיסטורי האפל הזה שמעיב על כל המצב אנחנו ממשיכים לטפח בלא מתכוון את המחבלים וממשיכי דרכם המנוולים.

הרב רוזן, כמי שחווה את האלימות של בריוני הרב שך ולצערי זה היה בידיעתו ובהכוונתו כולנו צריכים להתנער מהתקופה הזאת למחוק אותה כליל ואז המלחמה כלפי כת שבתי צבי החדשה שקמה לנו תהיה יותר מועילה ואפקטיבית. כי אם כל הזמן נתווכח עימם מי יותר מהרב שך הם ינצחו כי הצד האלים איתם ובפרט שיש להם קבלות על אלימות עוד מהתקופה ההיא.

אין לנו דרך אחרת אלא למחוק כליל את מורשת הבריונות והאלימות של הרב שך נשאיר את זה לנתי גרוסמן והמטורף נעבעך מנחם כרמל ואז ננצח אותם בוודאות.

הרב רוזן אני מאחל לך בריאות והצלחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.