רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 24 באוקטובר 2017

מדריכה בפנימייה בבני ברק הורשעה באונס חניכות

מאת גלעד מורג

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע את יעל גבריאלוב (23), מדריכה בפנימיית בנות בבני ברק, באונס של שתי חניכות בפנימייה. במסגרת הסכם טיעון היא הורשעה באונס, מעשה סדום, מעשים מגונים ובעילה אסורה בהסכמה.

שתי החניכות שהו במוסד בעקבות צו בית משפט. בספטמבר 2014 התלוותה אחת מהן לגבריאלוב, שהלכה לקניון, כשרוב החניכות יצאו לחופשת ראש השנה. החניכה הייתה אז בת 14. גבריאלוב קנתה לה מתנות, ומאותו הרגע התחיל קשר אינטנסיבי בין השתיים. גבריאלוב ביססה תלות ואיימה על הנערה שתנתק איתה קשר אם לא תעשה כרצונה. ב-2015 ו-2016 אנסה גבריאלוב את החניכה וביצעה בה מעשים מגונים ומעשה סדום.

החניכה השנייה שנאנסה הייתה בת 11 ב-2015, אז החלה גבריאלוב לאנוס אותה ולבצע בה מעשים מגונים. העבירות נמשכו עד 2017. במהלך התקופה קנתה גבריאלוב לנערה מתנות, העניקה לה יחס מועדף על פני שאר החניכות והזמינה אותה לישון בחדרה.
בפרקליטות הסבירו כי הסדר הטיעון נחתם, בין היתר, על מנת לחסוך מהנערות את העדות בבית המשפט. שיקולים נוספים לחתימה על ההסדר הם הודאתה של הנאשמת בחלק מהותי מכתב האישום המקורי, קבלת אחריות על מעשיה וחיסכון בזמן שיפוטי. ההסדר אינו כולל הסכמה לעניין העונש, שייקבע בהמשך.
עו"ד רותם נוימן וסרמן מפרקליטות מחוז ת"א מסרה בתגובה: "מדובר בנאשמת שניצלה קטינות שהיו גם כך במצב פגיע ורגיש. היא ניצלה את בדידותן ואת תלותן בה במשך תקופה ארוכה, על מנת לבצע בהן עבירות מין חמורות".

עו"ד אבי חימי, סנגורה של גבריאלוב, מסר כי "לאחר שהוגש כתב אישום מתוקן, הנאשמת נטלה אחריות ופניה לקבלת טיפול ושיקום חייה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.