רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 בספטמבר 2017

מפגש פסגה ספרדי בין מרנן ורבנים הרבנים הגאונים מאיר מאזוז שלום ושלמה עמאר - פרשנות פוליטית

מאת ספרדי שמבין ענין או שנים

מפגש הפסגה הערב בפתח תקוה בין חכם שלום כהן הגר״מ מאזוז והגר״ש עמאר תחת מעטה כביכול ״השלום הספרדי״ הוא בעצם בעיטה בפרצופו של אריה דרעי!
סוף סוף מתקרב תום עידן דרעי בש״ס אם שני שנואי נפשו הגדולים הרבנים מאזוז ועמאר נפגשים עם סוללת רבנים ספרדים בכירים ובראשם הרבנים  כהן ובעדני, כאשר כל תינוק מבין שאם הוא היה יודע הוא היה מונע את המפגש על גופתו, מראה בעליל כי סר חינו בעיני הרבנים הספרדים והם מאסו בו.
וחידוש מרענן נוסף,  הוא כבר לא מפחיד אף אחד, לא את בנו של הרב כהן שזה כבר חודשים חותר תחתיו, ובישל לו את הדייסא הנוכחית, בעצתו של הרב עמאר הערמומי ומחכה לנקום בדרעיי כבר כמה שנים, ובודאי לא את הרבנים של ש״ס שהבינו שדרעי עם כל הגנבות והחשדות והשחיתות מזמן הוא לא נכס לש״ס אלא נטל, ומלבד חילול השם שהוא גרם, הוא גם גרם לירידתה עד כדי סף אחוז החסימה.
התרגיל השקוף של כביכול חבירה למפלגת חרדים אחת ספרדים ואשכנזים היה בלון ניסוי שהוא היה בודאי רוצה לקדם, על מנת למנוע את שהוא רואה שיקרה וכנראה בקרוב, שמועצת חכמי ש״ס ותקרא לו למענו ולמען התנועה לקחת פסק זמן ולטפל בעניניו ומשפטיו, בקיצור ובעדינות דרעי לך הביתה!
ההתעלמות ממנו ומחברו הרב דוד יוסף מסמל את תום שלטון משפחת יוסף בש״ס וסיום פרק דרעי בש״ס...
כפי שהתנבא חכם אחד עזיבתו את ש״ס בפעם השניה תהיה גרועה ובבזיון יותר מבפעם הראשונה....
מה נותרה לדרעי ברירה אם פקח הוא?
זה פשוט ללכת הביתה מאליו לפני שהוא יודח בבושת פנים.
מה לעשות וכבר ניבאו חז״ל סוף גנב לתליה וסוף בהמה לשחיטה!
רבים רבים לא יזילו דמעה על הליכתו של רב נכוחא ורב נכליא בסדרי גודל של דרעי.

ועל הדרך הם גם הראו לדרעי ולפטרונו הרוחני הרב מטעם יצחק יוסף שהרבנים הספרדים הגדולים באמת לא סופרים אותו ואם יש לו גלימה אז גם להם יש את הרב עמאר עם גלימה ואף אחד לא צריך אותו ולא מתרגש ממנו.
העלמותו של דרעי מהזירה שתהיה בקרוהךב כנראה מלמדת שקיעתו של יצחק יוסף וחזרתו למעמד רב ראשי ששנותיו ברבנות מתקצרות והולכות ובתום כהונתו אף אחד באמת לא יספור אותו!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.