רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 7 בספטמבר 2017

ווארטים


"על שני דברים אסור לדאוג: על מה שאפשר לתקן – כי יש לתקן במקום לדאוג; ועל מה שאי-אפשר לתקן – כי מה תועיל הדאגה"

"אבא, למה אתה נוסע לאומן,
אתה הרי לא חסיד של ברסלב"
משיב האב:
"אני נ נח נחמ, נח מאימא"

מה בין 'מירוץ הסוסים' ל'תפילה בשטיבלאך'?
במירוץ הסוסים, כולם מתחילים בבת אחת וכ"א מסיים במקום אחר,
ואילו בשטיבלאך, כ"א מתחיל במקום אחר וכולם מסיימים בבת אחת.

שלוש משוגעים יושבים ומדברים
משוגע אחד אומר: קראתי ספר עם הרבה עמודים
משוגע שני אומר : קראתי ספר בצבע צהוב
משוגע שלישי אומר : קראתי ספר עם הרבה מספרים
פתאום השומר מגיע אומר לשלושת המשוגעים :מי לקח לי את הספר טלפונים

שני משוגעים על אופנוע רבים מי ישב ליד החלון
בא משוגע שלישי ואומר: בואו נתחלק לזוגות

לא כל כך מקובל להגיב לווארט אבל בכל זאת.
אני משתמש קבוע בפייסבוק מהמחשב הנייח אפילו שיש לי את זה גם בנייד.
זה פשוט הרבה יותר נוח מסך גדול עם מקלדת נורמלית ואותיות גדולות.
אני תמיד אומר שאני נגד האייפון.זה קטן ומעצבן.אני אוהב שהכל בגדול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.