רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 בספטמבר 2017

הנקמה! משפחת וילשאנסקי והבלין לפני כלא וסגירת התקציבים! החגיגה נגמרה תודה ל-אל עליון!

פוסט מס' 4 פרשנות גיוס בחורי חב"ד לאור פסיקת בג"צ - 

כן. אמרנו לכם. ככה זה עובד תמיד במדינת ישראל. הבולשת המרתקת של אסטרטגים במדינה עוקבים אחרי אישים שיש להם חולשות. עוקבים אחריהם היטב היטב במשך כמה שנים. מכניסים אותם למיטווח ירי מלא חיוכים פיתויים כלובים מוקשים וצדים אותם. כמו שהתיאלנדים צדים קופים עם פירות. כמו שהרוסים צדים גורי אירות עם חזירונים וכמו שמדינת ישראל צדה בכירים ועסקנים עם נשים כסף וכבוד.

גיוס החרדים הוא בעייה קיומית במדינת ישראל שעדיין לא הצליחה להפתר בכלל. הציבור הכללי באמת לא יכול לקבל זאת שקבוצה גדולה כל כך לא משרתת את המדינה. זה פשוט לא ניתן להסברה. גם ערכים גם הידברות גם חב"ד לא הצליחו להסביר זאת לציבור והם יודעים להסביר דברים אך עד כאן.

הקואליציה והפוליטיקאים תמיד השתמשו בזה. תמיד חיפשו את החולייה החלשה. על מי אפשר לעלות והם מצאו כמו שכבר הסברנו בפוסט הקודם את משפחת וילשאנסקי המתאווה וכוספת להכרה רישמית וכסף וכבוד [ולך תדעו מה יש שם עוד ענינים שהשתיקה יפה להם].

וילשאסנקי חשב כמו תמיד שהוא הכי פיקח בחב"ד. הוא יודע לסובב את כולם על האצבע שלו.

נכון הוא יודע לסובב משפחות הרוסות מהפריפריה. אך לא לעולם חוסן. הבוגד הזה חשב שהוא גם יסובב את קדוש ה' הליובאוויטשער! אך הוא לא קלט כי כל פיפס שלו מרגע זה ואילך מוסרט-מוקלט. הוא לא הבין כי משתמשים בו. מישהו עושה בו סיבוב רציני. נכון הוזמנו משקאות לבר הגיוס הרבה חנופה והרבה יוקרה אך מצלמות מצלמות שוב ושוב כל צעד.

יודעים שהוא מקבל הון עתק על בגרויות שלא מתקיימות. יודעים שהוא מוציא מהסוכנות הון עתק על בחורי חו"ל במטרה להפוך אותם לציונים, אך בפועל גורנישט. יודעים שהוא מקבל כל שנה מאות אלפי שקלים למחשבים לציוד לטיולים והכל נעלם איפושהוא.

הכל יודעים

רק דבר אחד הם רצו. תביא לנו שוק בשר. תביא את הבחורים שלך למלאות את המיכסות. הוא לקח את אחיינו המטורף מאיר אשכנזי וביחד ישבו לגייס את כולם. הוא לקח את המשפיעים המסכנים והאומללים שלו והכריח אותם להסביר לבחורים כי התגייסות לצבא היא מצווה מעשרת הדיברות והיא ההתקשרות לרבי מלך המשיח שליט"א.

אך בבת אחת הכל קרס

בג"צ טרף את הקלפים. כולם מתגייסים. אין הסכמים דמיוניים. אין ישיבות מעודדות גיוס. אין תקציב לבלוף הזה.

עכשיו כמו משה קצב אחרי ההתנתקות. כמו אריה דרעי אחרי הסכמי אוסלו. כמו אולמרט אחרי פינוי עמונה. עכשיו החוק יקח אותכם לידיים ויפליל אותכם.

עכשיו כולם לכלא.

משה הבלין בולע התקציבים הידוע. ווילשאנסקי הפושע שחמס את בחורי חב"ד.

אלול תשע"ז הוא זמן הפרעון לפושעים. השנה החדשה שעומדת להכנס, עומדת להיות נקיה יותר. הבלין ווילשאנסקי יהיו בכלא והציבור הח"בדי יצטרך לשקם את עצמו מהפצעים האיומים שהצמד הזה גרם לו.

ועל כך בפוסט הבא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.