רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 20 בספטמבר 2017

האיש ששינה את כללי המשחק בתקשורת החרדית והביא למהפך היסטורי - לדמותו של עורך הבלוג בעולמם של חרדים

מאת: הירא והחרד

בשבילי בחמש השנים האחרונות יש איש השנה אחד בציבור החרדי והוא חיים שאולזון מי שידוע כיום למליוני אנשים כעורך הבלוג הכי משפיע בעולם החרדי.

לפני חמש שנים שפרץ הבלוג בעולמם, כולם זלזלו, חשבו הנה חיים שאולזון ה"אלטע תרח" מפנים חדשות מנסה לעשות קאמבק. זה לא ילך לו. אבל ממש כמו פריחת הדובדבן, בלי שמישהו שם לב, חיים שאולזון הפתיע בענק, ונדמה לי שהוא הפתיע גם את עצמו, בחמש השנים האחרונות, כל מי שנפל לידיים של חיים שאולזון יצא כשידו על התחתונה. מי שחשב שהוא ישחק עם שאולזון הבין מהר מאד שכללי המשחק בעולם החרדי השתנו לבלי היכר.

העולם המושחת העיתונאים המכורים ה"פייק ניוז" של העיתונות היומית והשבועית פשטו את הרגל. הם נקנים כיום לצורכי בידור למשפחה וכדי להפיג את השעמום של הציבור החרדי. מעבר לזה נאדה. שום השפעה ושום כלום.

בעולמם של חרדים קובע כיום את הקו בעולם החרדי כולל של גדולי וחשובי הרבנים. האימון של חיים שאולזון הגיע לרמה גבוהה מאד, מהסיבה הפשוטה, כאן בבעולמם של חרדים כולם מקבלים במה אין אחד בעולם שיכול לומר שדבריו צונזרו, ודבר שני הכלל הכי חשוב כאן לא קונים בכסף ולא מוכרים אידיאולוגיות בכסף. בניגוד לאתרים אחרים שמוכרים ידיעות בעמוד הראשון תמורת כסף לפי מספר שעות, בבעולמם של חרדים מי שנכנס יודע שהוא מקבל את מירב האינפורמציה הנכונה, מה שנשאר לאיש הוא לסכרן את החומר ולדעת שיש מי שדובר אמת וזועק את זעקת  היהדות החרדית בכל הנושאים.

ולכן מבחינתי חיים שאולזון הוא איש השנה בפעם החמישית ברציפות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.