רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 20 בספטמבר 2017

מבזקים

ח"כ גפני לגלסנר ורבינוביץ ביומן השנה ב'קול ברמה': אני מגבה את נתניהו כי בשום מקום בעולם לא חוקרים ראש ממשלה על סיגרים וחמגשיות, נראה שעושים מכרז ומחפשים עד מדינה בכל מחיר. להערכתי, הקדנציה הנוכחית תושלם במלואה אם ח"ו המשיח לא יבוא. אפי' האופוזיציה לא רוצה בחירות.

ח"כ גפני לגלסנר ורבינוביץ ביומן השנה ב'קול ברמה': פנה אלי בנו של האדמו"ר מתוא"י לשחרר את נכד האדמו"ר, פונים אלי כמו שסאטמר פנו אלי בקשר לארנונה בי-ם. לא אוהב הפגנות וזה גם עושה נזק, אבל מה שעשו השוטרים לא יכול לעבור בשתיקה, המפכ"ל לא ראוי להישאר בתפקידו.

‏נשיא מצרים א-סיסי נאם באו"ם ופנה לעם הפלסטיני: "חשוב שתתגברו על הקשיים ותתאחדו לטובת השגת יציבות. הסכימו לחיות בדו-קיום לצד ישראל"

‏א-סיסי פנה גם לעם בישראל: "אל תהססו. עמדו מאחורי הנהגתכם הפוליטית. ניתן לשחזר את הצלחת הסכם השלום בין ישראל למצרים, שנמשך כבר 40 שנה

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בברכה מיוחדת ב'ישראל היום' לרגל השנה החדשה "בתקופה זו של התבוננות עצמית והתחדשות, מלניה ואני רוצים לברך את היהודים בשנה טובה ומתוקה" והוסיף "אנו מתפללים שבשנת תשע"ח נגיע כולנו לשלום ולשגשוג".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.